hallo beste schaalmodel bouwers Ik heb de sea fury gekregen van mijn opa en binnenkort ga ik beginnen met bouwen. heeft iemand de sea fury al gebouwd? En zo ja heb je dan nog wat tips waar ik bij dit model rekening mee moet houden?
volgens mij zijn er weinig mensen die de sea fury hebben gebouwd. ik denk dat ik over 3 maandjes ga beginnen en als ik vragen heb probeer ik het nog een keer.
Toch wel sneu om te zien, dat je geen reacties krijgt. Ook ik ben niet verder dan een tekening die ik in mijn bezit heb. Maar als je vragen hebt waar ik het antwoord op weet, dan krijg je dat antwoord ook. Succes met de voorbereidingen en straks met de bouw. Wat wordt het kleurenschema, Nederlandse Marine of anders? Bert
mooi ding! ben heel benieuwd naar je bouwverslag. Ben je van plan ook de vleugel opklapbaar te maken? Peter
ben je net lekker aan het vliegen klappen je vleugels ineens in... heb je al enig idee wat voor motor je erin gaat zetten?
Doope Opa heb jij zeg! Bij Topflight moet je gewoon de handleiding goed lezen , daar staat alles in. En even goed checken of er geen updates voor de handleiding en tekening op de website staan. Alles is gewoon super uitgewerkt bij Topflight.
Ik denk dat het de nederlandse marine wordt vind ik de mooiste persoonlijk. het wordt de O.S. Max FS-70 Ultimate viertakt motor. Maar als jullie een beter idee hebben hou ik me aan bevolen. Nee niet de vleugel zo als in mijn plaatje hiernaast (dit lijkt me te moeilijk). Maar de flaps komen er wel in. Bedankt voor de reacties jongens ik krijg er helemaal zin in. gr jan