hey allemaal, heefte r iemand een goede 3 view met goede doorsnedes vand e jaguar? die van airwar heb ik maar is zeer miniem, wim
eigenlijk niet bertus , omdat ik deze ook ga ontwerpen en het word een super schaalmodelleke , ik heb trouwens een drie view maar is nogal miniem van doorsnedes dus daarom dat ik het hier heb opgezet, zo rap als ik een goede view heb en int slechtse geval dat er geen te vinden is dan worde deze ontworpen met de midelen die ik heb wim
Nee Nee geen slotje lekker doorgaan Wim en eh heb je deze al, is wat mij betreft een prima tekening Tekening op onderstaande link te downloaden en daar staan ook mooi plaatjes. http://www.airwar.ru/enc/fighter/jaguar.html 1 of 2 Midifans. Ton
ton, bedankt maar die heb ik al en denk dat ik het hier ook zal moeten mee doen hehe , het zal een projectje zijn samen met ne goeie maat en met twee midi fans , ik verwijs naar modelen van chris golds moet een bangelijk kistje worden ik begin alvast met tekenen wim
Nee GEEN Slotje gewoon doorgaan............ :lol: @Wimpy, Welke maten en gewicht zit je aan te denken bij dit model ?? Met 2 Midi's zal je toch wel een aardig groot model (+/- 120 a 140cm spanwijdte??) moeten bouwen, anders passen die Fans niet in de romp! Als je Chris z'n Vilgilante ziet (ook 2 Midi's) dan praat je toch over serieuze afmetingen............ is het niet verstandiger om er eerst 1 te maken met 1 Midi en als je dat goed aan het vliegen hebt om dan over te stappen naar een 2 Midi model?? Succes, Appie
@Wimpy, Heb het zelf al even gechecked, Als je 2 Midi's kwijt wilt in de Jaguar-romp, dan kom je ongeveer op de volgende maten uit, - Spanwijdte +/- 132cm - Lengte +/- 225cm - vleugeloppervlakte (incl stabilo) +/- 62 dm2 Ga je uit van een vleugelbelasting van zo'n 85 a 100 gr/dm2 dan moet je gewichtmatig zo tussen de 5250 gr & 6200 gr uitkomen. DIT MOET TE DOEN ZIJN !! succes, Appie
hey appie alvast bedankt voor de hulp , vind het fijn dat er mensen zijn die achter mijn ontwerpen staan bene r nog niet aan begonnen met te tekenen , ben nog bezig met de bf109 uit te tekenen maar jullie geven me wel goeie moed en hoop en vooral veel zin om zo snel mogelijk te ontwerpen groetjes en bedankt wimpy