Hallo, voor onder mijn quadcopter +- 1kg wil ik graag een gimbal plaatsen met servo's voor mijn mobius camera. Ik heb niet veel grondspeling en wil hem dus zo klein en licht mogelijk maken. ik had er al eentje die redelijk werkt qua opstelling, maar de servo's waren te licht + ze hadden veel te weinig uitslag met de stock armpjes welke servo's raden jullie aan voor de mobius? zijn 9grams voldoende, of is meer nodig? en welke servo's zijn er het best bruikbaar? ik heb nog towerpro 9grams analoge servokes, maar ik lees hier en daar ook over speciale 180 tot 360° servo's... (van de 180° zijn er op HK te vinden rond de 12 gram) suggesties zijn dus altijd welkom!
Heb de gimbal met een stukje alu hoekprofiel naar voren gericht zodat de quad zelf lekker laag blijft. Heb met de HK600GT skids nog genoeg ruimte iig. Ik heb mijn $5,- pan/tilt gimball met HXT900 servo's gebouwd zonder die mod en dat voldoet voor filmdoeleinden. Bij flink raggen zal ie wel tegen de max van de servo's aanlopen, maar naar mijn mening hoort er gewoon geen gimbal onder een ragquad. (laag gewicht ragt beter)
oke ik zoek het eens uit, mn eerste gimbal setup werkte wel goed, maar ik had niet genoeg uitslag + hij was zeer kwetsbaar... ik heb zopas de mod uitgevoerd op de servo's, ik heb geen 180° maar toch wel bijna. dus deze zijn al een upgrade + de armen zijn ook al enkele mm langer dan de andere servoarmpjes, dus dit komt goed! ik post later wel een foto