De uitslag van de F3A worldcup is nu ook bekend geworden. 1. Silvestri (ITA) (84 punten) 2. Mayr (AUT) (76 punten) 3. Kaiser (LIE) (72 punten) Nederlanders in de lijst: 27. Derk (24 punten) 70. Job (10 punten) 121. Haijo, Ferry, RIchard (alle 0 punten) In totaal 188 verschillende deelnemers die in totaal 344 deelnames hadden. F3A is toch nog populair Complete uitslag: f3aworldcup.com
Die pagina.. het is wel de silvestri-show zo.. hij heeft het ook gewonnen, maar bovenaan die pagina staat een Angel, in het logo staat een WindS, en op de achtergrond van die pagina ook.. is Sebart soms sponsor van dit geheel?
Niet dat ik weet, maar nu je het zo zegt.... Deze pagina is niet van de WC organisatie zelf, maar ze proberen het wel te promoten. Een voordeel is dat hij hem vorig jaar in ieder geval niet gewonnen had...
Wat wel een beetje opvalt is dat 2 mensen (nieuwe) die dit jaar op het EK goed gepresteerd hebben ook hier hoog staan. En die hebben veel wedstrijden meegedaan (Marco M. en Hannes S.). Misschien goede training? Hun hebben echter wel wat meer keuze qua deelname dichterbij.
als ik het goed gelezen heb tellen maximaal drie wedstrijden mee; de beste drie (als je er meer gevlogen hebt) tellen mee; per land telt maximaal 1 wedstrijd mee; de punten behaald zijn ook afhankelijk van het aantal deelnemers, maar maximaal 20 punten bij 20 deelnemers en er is nog een bonus voor de top3 maar dat heb ik niet goed gelezen. Als je dus meerdere internationale wedstrijden in meerdere landen vliegt sprokkel je punten! Volkert
Nou.. wie van jullie gaat mij een zak geld geven om punten te sprokkelen? Dan beloof ik beter te vliegen dan het drama van de laatste wedstrijd