Ik heb een dragonfly gekocht bij Beerings, maar nu werkt de simulator software niet. Ik heb hem geinstaleerd, en als ik hem opstart valt m'n computer telkens uit. Dit ook na herinstalatie. Wat is er mis?
:arrow: Verplaatst naar modelbouw software. Heb je de sticky van G al gelezen: Zender als joystick gebruiken (FMS, MS FS e.d.) Daar worden de meeste problemen al getackeld
Mja, maar het is dus een software probleem. De software staat erop, maar als ik hem start valt de pc helemaal uit.
Misschien even je hele windows updaten via Windowsupdate. Kan misschien te maken hebben met oude systeem bestanden die niet helemaal lekker werken. 2e mogenlijkheid is dat het niet je systeembestanden zijn maar de drivers van je videokaart. Ik zou als eerste proberen om ieder geval de drivers van je videokaart te updaten (als er een update voor is)
Hmz, raar, op een andere pc doet hij het wel Nu kan ik alles doen, behalve de roto laten draaien (gas geven).
Met toets "s" start je de motor(gas half open intussen), let er wel op dat je een goede heli gekosen hebt, vele werken niet omdat ze CP zijn. Dit kon best in mijn draadje hoor :lol: Groetjes, Geoffrey 8)