In een modelbouwwinkel is mij verteld dat er binnenkort verbrandingsgasgeneratoren verkrijgbaar zullen zijn. Deze generatoren zijn aan te sluiten op de usb poort van de computer en werken met Reflex XTR. Wanneer er met de simulator gevlogen wordt dan verspreidt de verbrandingsgas generator de lucht van het verbrande methonol/olie mengsel. Weet iemand of een dergelijk apparaat al ergens verkrijgbaar is?
Of je probeert ons voor de gek te houden, of de mensen van de modelbouwwinkel hebben nu nog last van de buikspieren vanwege het lachen..
Ja, dit klopt helemaal. Diezelfde simulator verpsreidt ook de geur van vers gemaait gras, zodat je je echt op een vliegveld waant. Tevens is er een module op aan te sluiten die afhankelijk van de ingestelde windsnelheid een ventilator laat waaien. Allemaal net echt........En toen werden we wakker
Aan jullie reakties vermoed ik dat ze mij bij mijn poot hebben. De verkoper kwam overigens zeer serieus over....
Je lijkt me het slachtoffer van een goede grap, maar er zijn USB-warmhoudplaatjes (om je koffie warm te houden (SERIEUS géén grap!)) Als je daar een paar druppels brandstof op gooit heb je hetzelfde effect :wink: