hallo allemaal heeft er iemand nog een flight stimulator met controller ? ik zou zo weinig mogelijk uitgeven ... of weet je een site ofzo waar ik een goedkoop kan kopen ? groetjes nathan
Nou heb ik toch wel wat stimulators gezien in mijn leven (heb 7 jaar in Amsterdam gewoond), maar wat is een flight stimulator??
Een flight SIMULATOR kan je desgewenst hier gratis downloaden: FMS Homepage Deze kan dan een stimulator zijn om evtl. later up te graden naar een 'te betalen' simulator naar keuze.
Ja die ga je natuurlijk niet gratis kunnen downloaden. Heb je geen joy stick of iets dergelijks? Er is tegenwoordig genoeg keuze aan goedkope zenders speciaal voor FMS flight simulator in modelbouwzaken of op internet. Kijk eens rond en lees de handleiding van FMS eens.
hey ik heb een joystick gevonden maar flight simulator moet echt zelf 2e hands kopen of nieuw moet kopen hier heb ik nog een link voor het spel:Product Information en hier voor de joystick:Conrad Electronic - System Information
Tja, dit is natuurlijk wel wat anders als wat men hier onder een flight simulator verstaat. Dit is een computerspel, niet een simulator om het bedienen van een rc vliegtuig / helicopter te kunnen oefenen.
Is behoorlijk verouderd. Laatste update staat op januari 2009. Een wat recentere is de RC-Deskpilot (http://rcdeskpilot.com/). Óók gratis te downloaden. Alleen het instellen van de controls is wel lastiger. De BMI-Filghtsimulator is helemaal op RC-Deskpilot gebaseerd. NB, hoewel de software gratis is heb je nog wel een USB-zender nodig, of een kabeltje voor je eigen zender.
ClearView heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding vind ik. Zie ClearView RC Flight Simulator - Home Voor een paar tientallen euros heb je recht op updates, levenlang. Te combineren met de eenvoudige BMI gamepilot 6 controller. Zie bmimodels Ook weer voor een paar tientallen euros.