hoi, ik heb een vraagje: weet er iemand waar ik een brandweer sirene kan kopen voor in te bouwen in mijn scania r620? mvg Ben
Beier is meest voor de hand liggende maar als het minder mag kosten dan zijn er wel losse setjes met geluid en flitsers. Met name in Duitsland. Heb zo geen directe links maar google eens op rc martinshorn etc
https://www.rc-beleuchtungen.de/de/rc-soundmodul-sound-martinshorn-feuerwehr-geraeusch.html als je deze site bedoeld, die leveren alleen nog maar in duitsland en niet er buiten
Ben, ik heb veel verschillende "brandweer" sirenes, en die hoef je niet te kopen. Maar welke geluidsmodule ga je gebruiken? Dan weet ik in welke uitvoering ik hem moet aanleveren.
Kun je daar geluiden in vrij opnemen? Volgens mij is dat toch allemaal voor geprogrammeerd. Even gekeken, en volgens mij kan je daar niet zelf geluiden in uploaden. Maar heb nooit met een MFC 03 gewerkt, dus misschien dat iemand met meer kennis op dat gebied even kan inspringen.
Klopt MFC kun je geen geluiden inzetten, dus dat is geen optie. ik heb in mijn politie Porsche een losse MP3 speler zitten en die word aangestuurd door een PS4a van CTI als je een mooi geluidsbestand hebt kun je deze op repeat op de mp3 speler zetten. een mp3 speler heb je op aliexpress voor een paar euro's gr Koos
Zijn er nog andere/ goedkoper mogelijkheden? Ik zoek ook voor een model een manier om een sirene af te spelen. Is een goedkoop modelletje als grapje erbij gekomen. Ik wil hier geen dure Beier o.i.d. in zetten