ik heb vandaag mijn nieuwe sky wing regelaar ontvangen, maar toen ik hem wilde gaan programmeren, kreeg ik wel het piepje dat ik in de programmeer stand zat, maar hij deed daarna niks, in de handleiding staat dat als ik in de programmeerstand zit, dat hij dan morse piepjes moet geven om te vertellen in welk sub menu hij zit. kan het zijn dat dit komt door mijn zender? ik heb een oude robbe promars uit 1980-1985. hij is laatst omgebouwd naar de morderne kanaaltijd, maar dat heb ik niet door corrien laten doen, stom want anders had ik nu geen problemen gehad denk ik. dus mijn vraag: kan het aan de kanaaltijd liggen dat hij niet goed functioneert? en dan heb ik nog een probleem, bij mijn zender icm deze regelaar moet ik voor volgas, de hendel in de achteruit zetten
als ik hem naar voren doe gebeurt er niks. dit vind ik vreemd want deze zender icm mijn andere boten werkt hij wel goed.
wie kan mij vertellen wat er aan de hand is?
groeten,
David

als ik hem naar voren doe gebeurt er niks. dit vind ik vreemd want deze zender icm mijn andere boten werkt hij wel goed.
wie kan mij vertellen wat er aan de hand is?
groeten,
David