Sleeptreffen in Lommel 1 en 2 juni

Ook dit jaar organiseren we in LMC weer een sleeptreffen waarvan het eerste doorgaat in het weekend van 1 e 2 Juni waar natuurlijk iedere zwever en sleper welkom is .
Op ons plein kan met alle groottes gevlogen worden van easystar tot ...
er zijn slepers vanaf 25 cc tot 120 cc .

graag nodigen we iedereen uit die deze passie ook deelt zodat we samen een gezellige dag of weekend kunnen beleven .
overnachten is ook mogelijk omdat ons terrein groot genoeg is .

Hopelijk tot binnenkort !:thumbsup:

Niky,

ik vind heel weinig info over het evenement (bv van hoe laat tot hoe laat)...
Moeten we ons op voorhand aanmelden ??

Ik zou eventueel op zondag wel eens naar jullie veld willen komen !

Groetjes,

Davy

Over het evenement zelf zal je op het net weinig terug vinden denk ik . Staat wel op de folder van VML en mss op de site van LMC (LMConline) . Maar vragen hierover kunnen hier zeker beantwoord worden ...
Ons treffen zal rond 10 uur beginnen . Rond half 11,11 uur zal er een korte briefing zijn en voor de rest vliegen en vliegen tot je het beu bent , of het te donker wordt .
Eten in de namiddag zal er voorzien worden door de club en drinken zo veel als je wil ...en dit alles tegen democratische prijzen ...
Op voorhand aanmelden is niet nodig ,we zullen je/ jullie wel zien verschijnen .
Op onze site kan je meer info vinden over de ligging van ons veld ...

Niky,

Wij zullen der zeker weer zijn en zullen er voor zorgen dat er nadien ook weer een prachtig filmpje van zal zijn.
Het goede weer is ook al besteld, dus wij kijken uit naar dit weekend

Grtjs G&S productions

allemaal alvast bedankt voor de massale opkomst op zaterdag .
in de voormiddag vooral door lage bewolking moeten vliegen en in de namiddag afwisselend wolken en zon met een zeer doenbare matige wind .
nu op naar vandaag met hopelijk evenveel liefhebbers ...

fotos zullen zeker volgen ...

[

Back