Smartphone als DVR gebruiken voor fatshark

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Jonathan Ghysels, 15 jan 2015.

1. Jonathan Ghysels

Jonathan Ghysels

Lid geworden:
    31 jan 2011
    Hallo

Ik vlieg al ruime tijd fpv en wil mij een dvr aanschaffen voor mocht ik de quadcopter om de een of andere reden toch kwijt raken (ondanks er naza v2 met rth opzit kan er nog altijd wat mis gaan).
    Ik zou dan met behulp van een dvr de gps coordinaten van mijn osd kunnen bekijken van juist op het laatste punt van ontvangst en zo de quadcopter opsporen.
    Nu zou ik willen weten of er geen systeem (kabel en app) bestaat om de fatshark op de smartphone aan te sluiten zodat ik dmv een app de beelden van de fatshark rechtstreeks kan zien en opnemen.
    Heeft iemand hier al ervaring mee?
    Zou wel erg handig zijn want heb toch altijd mijn iphone bij de hand, gewoon kabeltje naar de fatshark en klaar.

Graag even jullie bevindingen / ideën daarover

Mvg Jonathan

2. Reliku

Reliku

Lid geworden:
    31 mrt 2014
    Denk het niet. Zou msischien wel kunnen, maar dat zal dan een analoge naar digitale converter zijn die waarschijnlijk bluescreent, dus niet echt betrouwbaar. Waarom koop je niet gewoon een DVR van $30 USD? Werkt veel beter ;)

Ik zou mijn toestellen echt niet toevertrouwen aan een stukje software op een smartphone, met alle bugs van dien...

3. Jonathan Ghysels

Jonathan Ghysels

Lid geworden:
    31 jan 2011
    Heb je dan al een dvr voor 30 dollar?
    Ik had toch minstes het dubbele in gedachten hoor, misschien even een linkje?

4. Martin7182

Martin7182

Lid geworden:
    23 sep 2009
  5. Reliku

Reliku

Lid geworden:
    31 mrt 2014

Deel Deze Pagina