hallo wie kan mij helpen of zeggen hoe ik aan een bouw tekening kan komen van smit nederland of siberie of sweden in schaal 1:20 dus ongeveer 1450cm. groeten eddy.
Hi Kolibri, er is wel een verschil in beide type schepen : Nederland en Siberie. Voor de laatste zou je es een pb-tje moeten sturen aan DREBO. Hij heeft deze in 1:20 gebouwd en ziet er werkelijk goed uit . Succes. Gr/Coen
Kolibri, er zitten inderdaad verschillen tussen de Siberie/Japan/nigeria/Polen en de Nederland serie. Kijk gerust eens op de site van minn model en vergelijk hem dan maar met de Nederland. En Pjoeter, vervoeren is het minste probleem, hij gaat gewoon in of op de auto in een transportkist. André
@Pjoeter Hallo medeforummer mijn VOLHARDING 1.60 gaat zij het wat met moeite in mijn Corolla achterbanken plat en dan schuin er in past als een P in een ........................................... Gr Frederik
Ahoi Kolibri, Ik heb hier liggen een 5-tal tekeningen van de Smit Nederland in schaal 1:20, de romplengte is tenminste 140 cm ... het zijn modelbouwtekeningen, ook is er een spantenplan bij. Verder nog wat zwart wit foto's geprint op A4 formaat. Mocht je geinterresserd zijn, laat maar wat horen, tegen betaling van de kopieer- en verzendkosten komen we er wel uit. Tom Boere
145 CM lang kan je ook in een kist op het dak van je auto vervoeren. Mijn Sleper van 125 CM heb ik in een kist 3 maal meegenomen op vakantie naar Italie. Kist 135 X 35 X 35 CM Thule Lastdragers en 2 Sjorriemen. Romp Fregatten van 226 CM werden op Kameel Standaard vervoerd zonder kist. Opbouw op de achterbank nooit geen schade geweest. Apart luikje op het dek waar de opbouw normaal staat voor de regen.
Hoi Als iemand intresse heeft staat er op een Smit Sibiere of Nederland te koop... www.hmbc.nl Groeten Justin
Als er foto's moeten komen van de 1800 pk klasse even een berichtje dan zal ik ze vogende week maken dan heb ik dagdienst Als het van de Japan /Polen moet zijn dat gaat wat langerduren Tom