ten eerste een klasse site maar nu de vraag ik heb sinds kort een half gemaakte smit Rotterdam de romp is klaar en de eerste 2 dekken liggen er op maar ik wil graag met deze boot varen heeft iemand van jullie ervaring met inbouw van de motertjes of misschien tekeningen hiervan graag laat ik mij door jullie(profs) adviseren :roll: :roll:
Misschien kun je even naar www.billingboats.com gaan daar staat ook wat over radiografisch maken van modellen. Misschien toch handig om de maten te vragen, of iemand vragen die een tekening van het schip heeft Vincent
wat bol ook al vroeg, hoe groot is het schip? want je hebt het over motortjes en als dat gaat over de smit rotterdam van heller kan ik je misschien wel helpen(zie foto). :lol: Kor
Smit de boot is 94 cm lang en 20 cm breed en hij is van billing boats en op de site van billing staat wel dat je hem maken ervoor maar erstaat niet bij hoe en wat je nodig heb en aangezien ik alleen het algemene plan van de boot heb..
Smit ik heb nog even gekeken en inderdaad er staat iets maar ben misschien gek maar ik ken niet lezen wat er allemaal op de tekeing staat p.s heeft iemand de Smit rotterdam al af en zou ik dan eventueel de bouwtekeningen copieeren groeten luc
als er genoeg ruimte in de romp is zou ik er 2 graupner 720 BB torqe motoren in zetten dit type motor kan je direct op de as zetten dus geen tandwiel(herrie)vertaging meer deze motoren gebruiken weinig stroom