Lijkt mij erg moeilijk, grote kans op kortsluiting, schade door corrosie (roest), enz. Je zal al je radiocomponenten moeten isoleren van intrede van vocht. Ik zou het niet doen. Misschien dat onze vaar-collega's een oplossing weten?
idd het is niet aan te raden je voor je motor is het ook niet zo erg leuk kijk is in de topics over regen rijden. Sneeuw rijden geeft de zelfde problemen enmisschien nog wel meer als er ook gestrooid is enzo..........
Het is niet echt aan te raden, maar ik doe het zelf ook :lol:. Naderhand goed schoonmaken/afdrogen. Bescherm je electronica tegen het water. De Savage is echter al vrij goed hiertegen beschermd. In Nederland sneeuwt het niet zo vaak, dus één keertje kan geen kwaad :lol: En owja, zoals die Savage op die foto: zo zag de mijne er vorig jaar ook uit :lol: Dat was Fun!!! :lol: Greetzz, Robbert
Kortsluiting heb je met een Savage geen last van (dit is de auto die 'dikketienes' wil gaan kopen...) En je motor....tja, dat risico moet je nemen :lol: Maar zoals gezegd, zo vaak sneeuwt het niet in Nederland. Het gave is alleen dat er zo'n grote fontein van sneeuw achter je auto aankomt :lol: Greetzz, Robbert
Ja maar vind jij schoonmaken leuk dan? je wil toch juist dat je auto schoonblijft? of zie ik dat verkeerd?
Nou, ik heb een Monster Truck. Dan wil je FUN, en of je auto dan schoonblijft maakt me niet uit :lol:
Ja het is je eigen keus wat voor auto je koopt en wat je ermee doet. als je een monster truck koop weet je dat hij meestal vies word. Ik zelf heb een onroad auto omdat die niet zo vies word als een monster truck