mischien leuk ff wat sneeuwpret pics Met een standaard 5b 2.0.... ging lekker hoor [mod]Foto's verwijderd i.v.m. formaat. max 800 pixels breed graag.[/mod]
Ja ging lekker hoor, morgen krijg ik de filmpjes. Kereltje weegt ongeveer 27kg, niet echt een gladde ondergrond. Maar wel onwijs lachen
ehm klinkt mischien een beetje stoer maar uhh, makkie Hij kreeg alleen zijn snoet vol met sneeuw.....lol maar mocht de pret niet drukke
vergeet de plastic dip niet voor je servo's en ontvanger anders kan het wel eens mislopen vrees ik...
Hahaha wat een lol ,ik ga van het weekend maar eens een paar spikes in elkaar knutselen van een paar oude dirtbusters en dan maar hopen dat er nog een redelijke laag ijs op de sloot komt
Beetje druk de laatste tijd maar de sneeuw is hier al zo goed als weg en het ijs daar waag ik me nog even niet op Mocht het ijs betrouwbaar zijn dan zal ik zeker kijken of ik wat lol kan beleven aan de spike´s
Dikke pret man ! Met men E-Savage Vandaag rond 20 uur begonnen aan een sneeuwbergje van ongeveer 50 cm hoog. Was wel lache. Daarna kwam ik op het idee curverboksen met sneeuw te vullen en op elkaar te stapelen. Zo had ik dan een berg van meer dan een meter hoog. Echt dikke fun mee gehad ! Ik heb enkele foto's van toen met het klein bergje, de batterij was spijtig genoeg leeg met de grote.. Maar dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer dat ik sneeuwpret met men E-Savage zal hebben. Ik heb wel geen actiefoto's kunnen trekken, omdat de camera er niet snel genoeg voor was Grtzz