Eigenlijk zat ik er ook al een tijdje aan te denken. Je hoort vaak dat het hard gaat en je merkt het zelf ook (zie foto buigende staart van Frans ). Blijkt dus dat net iemand op rcgroups het gevraagd heeft en een ander het idd al gemeten heeft! Zonder geel petje gooi je rond de 100km/h met geel petje kan je zelfs 140 km/h gooien!!! WOW http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=569574
JOooooOOOOooooWWWW das Hard !!!! 8O 8O 8O 8O idd nooid bij stil gestaan leuk weetje Thx (gele petjes oevenen te veel ) :wink: :wink: MVG MARK
Geen wonder die snelheid als je er met de pet naar mag gooien... (dat met die petjes begint nu echt wel uit de hand te lopen :roll: )
Ik heb nog een origineel, geel "BdeB" petje liggen. Wie brengt een bod uit............. Mijn twee LongShots zijn verkocht; het zou dus zonde zijn wanneer een petje met zulke potenties ligt te verstoffen Arno
Kunnen we van die pet niet de F3K wisseltrofee maken?? Net als bij de tour de France De gele leiderspet!!! Winnaar bij een een Nederland gehouden meeting/wedstrijd krijgt de pet en moet die bij de volgende wedstrijd dragen en weer afstaan als er iemand anders winnaar is.
Theo, Goed idee. Zijn we het wel verplicht als DLG-minnend Nederland om meerdere wedstrijdjes over het land te gaan regelen. Ik ben wel voor. De afdeling Vlaardingen stelt zich beschikbaar voor het hosten van een dergelijk evenement. Gewoon lekker low profile. 's Ochtend invliegen. Daarna DLG-zoeken in het bos en als afsluiting een wedstrijdje. Lijkt me zo een prima dagprogramma. Groeten, Hans Knippels
Whahahaha, gaat goed hier. Krijgen we dan ook de Bolletjes-Pet? (en dopingcontroles?)...... Maar meer wedstrijdjes is altijd een goed punt natuurlijk!!!
Als we dopingcontroles krijgen via het IOC dan kan ik wel inpakken Maar dan regel ik wel wat urine van een peuter ofzo Wedstrijden DLG-zoeken daarentegen is wel een geniaal idee, misschien een idee voor een nieuwe klasse bij de FAI? (F3L?)
Ja! Prima idee! Dat zal zeker meer vrije vlucht vliegers aantrekken. Die zijn namelijk experts in het zoeken van modelvliegtuigen die weggevlogen zijn Zijn kleine pijlzendertjes toegestaan? En hoe zit het met het inbouwen van een extra functie in je kist: een schakelaar op een vrij kanaal, waarmee je een acoustisch piepertje aanzet. Kei handig voor als je kist ergens in een boom hangt of in het mais ligt, maar je weet niet waar. Maar misschien moeten we over dat zoeken van weggevlogen kisten maar een nieuw draadje starten :?:
hoi tjonge ben net begonnen met dlg(goeroe theo van het noorden heeft mij besmet ) maar nu ik dit allemaal lees hier over die gele petjes kan ik zeker wel inpakken 8O maar wat meer van die gezellige wedstrijden heb ik ook wel zin in :wink: groeten arnold en rob
Ach het wordt weer winter dus het besmettings gevaar neemt af. Weten jullie dan niet dat vanaf 1 September er een ophok plicht is. Een ieder besmet het het gevaarlijke D-L-G-smijt virus moet worden opgehokt in het bouwhok.:roll: Frans
ben bezig .... maar toch sta ik nu al 2 avonden me helemaal in het zweet te smijten met mijn Felixje Je kan zelfs VOL DLGen . Gaat VET hoog!