Hey mensen, ben pas in de aanschaf gegaan voor een graupner taifun Ik ben alleen op zoek naar mensen die ook zo'n boot hebben en ben erg benieuwd naar hun ervaring met de boot. weten jullie misschien hoe hard die boot gaat met een 700BB turbo en 2x2400 7.2V?? en wat is de vaartijd van deze boot dan ong? Ik ben er erg benieuwd naar....hier voor had ik een opgepompte airstreak 500 van kyoscho met een 11 turns en een sanyo 3000 gematched...maar ging mij niet snel genoeg dus verkocht en een taifun gekocht...veel beter zo'n hydroplane ik krijg waarschijnlijk op 3 april de aandrijving en dan kunne we blazuh met dat ding!!! :twisted: mzzl
heb je de 2 pakketen in serie op paralel? in serie lijkt mij voor een 700 BB Turbo ik heb geen idee hoe snel dat gaat waarschijnlijk over de 40 km/h Groeten Gerjan
de pakketten liggen zo dat er 14.4 volt uit komt :wink: dank je voor je reactie... Ben trouwens ook bezig met mijn eigen f1 boot te bouwen doeij, vasco
in serie dus vraag het anders ook even op: www.xtremercboats.com en dan het forum daar krijg je zeker andwoord Groeten Gerjan
http://www.xtremercboats.com/phpBB/index.php hier de directe link naar het forum. een speed 700 bb turbo is leuk maar het word pas leuk als je er een graupner ultra 920-8 er in doet op 12 cellen.. :twisted: :twisted: maar voor alle info voor speedboten kan je altijd terecht op het xtremeRCboats forum greetz jaimy