Hallo, ik ben op zoek naar een fpv cam en besloot een tvl600 van sony te nemen wegens de vele positieve ervaringen. Nu vond ik op ebay een dome camera met een tvl 600 erin die goedkoper is dan de losse cams op het net Zou het mogelijk zijn om de camera er uit te halen en te gebruiken voor fpv? Hier de link: Vandal Proof 600TVL 1 3" Sony Chip CCD IR 3 6mm Dome Security CCTV Camera | eBay Mvg Harald
Is niet goedkoper hoor 600TVL SONY SUPER HAD CCD D-WDR Color Board Camera with OSD Menu DNR (Free shipping) je hoeft hem er niet uit te slopen, en er zit een osd bij
Douanekosten zijn spotgoedkoop. Jij vreest de BTW van 21%. Maar als ik het me goed herinner, wordt op dit bedrag net geen BTW geheven in België. Wij hanteren een bepaalde prijslimiet waaronder er geen BTW betaald hoeft te worden. Dat bedrag is ooit 22 euro geweest, maar is nadien opgetrokken tot ofwel een bedrag rond de 45 euro ofwel een bedrag tot iets boven de 100 euro zelfs. (Ik kan me nu even niet herinneren wat het bedrag precies was.) Je zult natuurlijk nog wel douanekosten en importkosten riskeren, maar die zijn maximaal 4 of 5%.
Ach ja toen ik hem bestelde bij die winkel in Canada werd hij verzonden vanuit Singapore en stond er 5 dollar gift op zonder iets te vragen.
Wat ik nog vergeet, dan komen er toch ook nog douaneformaliteiten bij te pas, een mede-mbf'er die ook in BE woont heeft voor deze cam al zo'n 25 euro extra moeten betalen voor de douane! Gr Harald