sony tvl600 dome

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door harald123, 30 nov 2013.

1. harald123

harald123

Lid geworden:
    21 feb 2010
    Hallo, ik ben op zoek naar een fpv cam en besloot een tvl600 van sony te nemen wegens de vele positieve ervaringen. Nu vond ik op ebay een dome camera met een tvl 600 erin die goedkoper is dan de losse cams op het net
    Zou het mogelijk zijn om de camera er uit te halen en te gebruiken voor fpv?
    Hier de link: Vandal Proof 600TVL 1 3" Sony Chip CCD IR 3 6mm Dome Security CCTV Camera | eBay

Mvg Harald

2. MeX101

MeX101 Guest

3. harald123

harald123

Lid geworden:
    21 feb 2010
    Maar ik moet wel douanekosten betalen die bijna de prijs van de cam zelf bedragen!

Gr Harald

4. sandermt2

sandermt2 Guest

Douanekosten zijn spotgoedkoop. Jij vreest de BTW van 21%. Maar als ik het me goed herinner, wordt op dit bedrag net geen BTW geheven in België. Wij hanteren een bepaalde prijslimiet waaronder er geen BTW betaald hoeft te worden. Dat bedrag is ooit 22 euro geweest, maar is nadien opgetrokken tot ofwel een bedrag rond de 45 euro ofwel een bedrag tot iets boven de 100 euro zelfs. (Ik kan me nu even niet herinneren wat het bedrag precies was.)
    Je zult natuurlijk nog wel douanekosten en importkosten riskeren, maar die zijn maximaal 4 of 5%.

5. harald123

harald123

Lid geworden:
    21 feb 2010
    Bedankt!

Ga hem binnenkort dan toch maar eens bestellen bij securitycam2000!

Gr Harald

6. MeX101

MeX101 Guest

Ach ja toen ik hem bestelde bij die winkel in Canada werd hij verzonden vanuit Singapore en stond er 5 dollar gift op zonder iets te vragen.

7. harald123

harald123

Lid geworden:
    21 feb 2010
    Geweldig :D

8. harald123

harald123

Lid geworden:
    21 feb 2010
    Wat ik nog vergeet, dan komen er toch ook nog douaneformaliteiten bij te pas, een mede-mbf'er die ook in BE woont heeft voor deze cam al zo'n 25 euro extra moeten betalen voor de douane!

Gr Harald

Deel Deze Pagina