Heeft iemand Realflight draaiend op een PC waar Service Pack 2 is geïnstalleerd? Heb gisteren SP2 geïnstaleerd... pc, crasht/reset als ik nu RFG2 opstart.. :?
Zijn het gecopieeerde cds want dan kun je beter windows opnieuw installeren gekopieerde of gedownloade dingen werken niet op sp2 en dat is vlink slecht... Ik denk dat dat het is. En als je de echte hebt mailtje naar microsoft sturen.
complete onzin wat je zegt floep, zo uit de lucht gegrepen XP met SP2 werkt prime met gecopieerde cds, zowel van realflight als zelfs van xp zelf. @joost, herinstalleer de boel eens.
Dat heb ik dus eergisteren gedaan :cry: Daarvoor crashte de boel ook.. dus ik de hele pc overnieuw geïnstalleerd.. en realflight deed het weer, totdat XP gisteren SP2 downloade en installeerde... (op dat moment ging het achteraf vorige week dus ook fout..) Overigens, 'crasht' de boel al, als er van de Realflight 'cd' gelezen moet worden. Instaleren o.i.d. gaat dus ook fout.
Heb je alle uogrades van Realflight ook opnieuw geinstalleerd? Ik heb eerder ook problemen gehad met installeren die werden opgelost door Realflight te installeren, deze nog niet op te starten maar eerst alle upgrades te downloaden en daarna pas op te starten. Geen idee of het voor jou werkt maar wellicht het proberen waard. Jock
In ieder geval weet ik dat verschillende PC's met verschillende problemen te maken hebben gekregen na het installeeren van SP 2 Mijn internet is in ieder geval langzamer geworden, een kennis van mij kon geen film van pc op tv meer kijken (ja de software en de drivers geinstalleerd) maar hoe op te lossen weet ik ook niet. Rode
Ligt het gewoon niet aan deamon tools?? Anders kan je altijd nog Alcohol 120 % gebruiken. http://trial.alcohol-soft.com/en/