spelden

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met de bouw van eeen great planes spirit en heb van die spelden met een bolletje aan het eind. Die spelden gaan de hele tijd kapot en ik zou graag willen weten van de medebouwers of ze goede spelden hebben en waar de spelden te koop zijn. Het lieftst op internet. Ik heb al lopen te zoeken maar ik kan niks vinden.:(

Groeten Nick

1164573_680_1180084970741-a20061838222817.jpg

Zeeman dus:)

Ik gebruik deze en die werken echt bakken fijner dan van die spelden met plastic bolletjes op het eind:

dub253.jpg

Veel modelbouwwinkels in NL hebben ze liggen, als je bv. morgen naar Hobbyin belt heb je ze dinsdag in huis.

Hallo iedereen,

bedankt voor jullie snelle reactie.
die spelden die je laat zien die zocht ik. hoeveel kosten die?

Gr nick

Oef, geen idee, maar duur is het niet.. zeg een keer 1.5 euro per zakje ofzo?

Rich , die naalden met een bolletje moet je met een tangetje eruit halen .
Eerst een kwart slag draaien en dan er uit trekken . ;)

De spelden met een bolletje gebruik ik ook , de mijne zijn veel dunne als die van dubro en ik vind dat prettiger werken .

Mvg Johan

hallo iedereen,

plotterwelt: bij mij gaan die kopjes er af en moet ik de hele tijd met een tangetje die dingen eruit trekken. daar heb ik een hekel aan dus daarom zoek ik andere spelden.

Gr nick

spelde

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie snelle reactie. De keuze is wel moeilijk geworden door al die verschillende soorten. Ik ga het morgen bekijken want ik ga zo naar bed toe.

Gr nick

Denk dat beiden een goede oplossing is. De T-pins die ik aanraad zijn erg fijn om dingen vast te zetten etc, maar Johan heeft wel gelijk dat ze relatief dik zijn.. dus nog een doosje kopspelden ernaast voor 'het fijne werk' :)

Is niet dat die dingen nou een kapitaal kosten ofzo, dus dan maar meerdere soorten, voor elk klusje de juiste :)

Gewoon goede glaskop spelden kopen, verder dit;
Rich , die naalden met een bolletje moet je met een tangetje eruit halen .
Eerst een kwart slag draaien en dan er uit trekken . ;)

De spelden met een bolletje gebruik ik ook , de mijne zijn veel dunne als die van dubro en ik vind dat prettiger werken .

Mvg Johan

Back