Hallo allemaal, ik ben op zoek naar iemand, die mij verder kan helpen met mijn hobby. Wat is het geval ? Ik verzamel 1:43 resin en 1:24 plastic Corvette-modellen. De 1:24 modellen bouw ik zelf, maar altijd gedurende de wintertijd , als men dus tijd heeft om te bouwen, kan ik niet spuiten, want dan is het te koud in mijn schuurtje. Is er iemand, die mijn modellen kan spuiten ? Ik ben zelf behoorlijk veeleisend wat betreft mijn modellen, dus graag alleen reageren als U hierin ervaring hebt. Dit klinkt misschien een beetje verwaand, maar ik houd nu eenmaal van superstrak spuitwerk. Vandaag ben ik even op de IPMS in Nieuwegein geweest en wat ik daar allemaal voor moois zag !!! Goed,....de 1:43-modellen in resin die ik nog te bouwen heb zijn van hetzelfde laken een pak, alleen bouw ik die zelf niet ... Ik geef die af bij een bouwer en die mag het model van A tot Z voor mij spuiten en bouwen. Misschien is het een goed idee om eerst bij mij thuis te laten zien, wat mijn eisen zijn.... Bij voorbaat dank.
OK zou kunnen.... Ik weet het niet, jij wel ? Goed, als dat het betekent, dan haak ik bij deze eigenlijk snel af en ga ergens anders hulp zoeken, want ik vind niet dat men eerst over geld dient te praten voordat duidelijk is wat beide partijen kunnen/willen. Ik ben een serieuze modelbouwer en zoek een serieuze en goede spuiter en bouwer.
Met een ietsiepietsie klein beetje normaal denkwerk had je het zelf ook kunnen weten. En met dit soort eisen, ik denk dat het financiele plaatje belangrijker is voor de spuiter dan hoe blij jij ermee bent. Je maakt duidelijk dat het niet om een vriendendienst gaat. Dus de enige motivatie die je kan aangeven is de financiele. Niemand zit te wachten om enorm veel werk in iets te steken wat niets opbrengt.