Hoi ik zoek een adresje waar je stickers en of decals kunt laten snijden en of printen. Iemand ervaring hiermee. Heb wat teksten en logo's nodig. Mvg Ed
Ik heb al eens in eerdere discussie e.e.a. bij elkaar geraapt ... Gezocht op discussies met sticker OR stickers OR decal OR decals OR printen OR snijden in de discussie-titel. Zoeken binnen titel kun je met de uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone zoek, vervolgens openen in nieuw venster) Je kunt de zoek verder beperken tot een aantal subfora, betreffende subfora aanklikken terwijl je ctrl-toets ingedrukt houdt. Meer (forum)zoektips/zoekmogelijkheden, ook zeeeeeer nuttig voor Google/IxQuick, in de FAQ zoekfunctie 169 hits, te veel om hier te copy/pasten, en niet allemaal relevant (b.v. leveranciers/adresjes, of geen/weinig reacties), maar mocht je onderstaande selectie niet genoeg leesvoer vinden, fire up your search-engine ... FAQ Stickers en decals, sticky/belangrijk//faq, vastgepind boven in het Spuitcabine subforum stickers plakken op een truck/auto stickers die niet goed plakken Decals maken en printen Decals aanbrengen Decals maken Waar de juiste bestanden te vinden om zelf stickers te maken ? Vraagje over decals i.c.m. water... Help met decals!! Decals aanbrengen: Een Ramp Tip voor loslatende decals lucht onder sticker enz.enz.
Hallo Ed, We staan klaar om te helpen waar we kunnen. Laat maar even weten wat je nodig hebt via pb of de site en dan kunnen we kijken wat er mogelijk is. Mvg. Sjors
Heey Ron, Geweldig dat je effe dat topic aanhaald voor DECALS zelf te maken,ik heb nu een site gevonden in NL waar ik dit papier niet al te duur kan bestellen. Heel mooi voor mn Hirobo Cobra project in thema RedBull. Kan ik ermee aan de slag, bedankt !! Roger