stickers voor op modelbouw vliegtuigen

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door Barry (Grillmeister), 29 nov 2008.

1. Forum leden,

Namens mijn vader die vroeger een heleboel modelbouw vliegtuigen en boten heeft gemaakt en nu als ontspanning de hobby weer heeft opgepakt heb ik een vraag, hij is op zoek naar de stickers/plakplaatjes die je op de vliegtuigen kan plakken waarmee je de nationaliteit of sqaudrons etc aan geeft. Vroeger kon je die gewoon kopen bij de wapstad in den haag maar dat blijkt niet meer mogelijk.
    Hij is op dit moment bezig met een phantom en die is voorzien van duitse cocardes (als ik het goed schrijf) en hij wil die graag van amerikaanse voorzien.

Graag jullie antwoord.

Met vriendelijke groet,
    Barry

Oja de schaal is geloof ik 1:48

2. wingman

wingman

Lid geworden:
    21 jul 2005
    hallo,

neem eens even contact op met Plotterwelt (hier op het forum). hij maakt zelf stickers en je kan zelf aan hem aangeven hoe je ze wilt hebben. ik weet niet of hij ze ook op zo'n kleine schaal kan maken, maar ik zou het hem gewoon eens vragen. ;)

3. Hoi Wingman,

Bedankt voor de tip!

4. Chowhound

Chowhound Guest

Nog een optie is om naar Luchtvaarthobbyshop te gaan in Aalsmeer..Ze hebben ook een website.
    Daar kun je decals van alle mogelijke landen ect bestellen/kopen.
    Ook de standaart belettering in allerlei formaten en kleuren en roundels zijn daar verkrijgbaar..

Greetzz Richard

5. Hoi Richard,

Hier kan ik zeker iets mee, Aalsmeer is niet te ver weg en hier ga ik zeker eens naar toe!!!

Grts Barrt

6. Nou mijn pa heeft goed gescoord met zijn decals en heeft meteen maar een f14 gekocht... ken je die van als een kind in een speelgoed winkel? Zo voelde ik me ook en (o)pa gedroeg zich zo... Lekker hebberig (als ik weer een keer geld over heb weet ik het ook wel) ;-)

Deel Deze Pagina