Hallo allemaal Mijn gehele bouw of al mijn schepen ligt stil Door brand in het gebouw van de vijfde flat wat geheel uitbrande Helaas kan ik niet in mijn huis. Maar stil van uit hier in England u allen een prettig kerstfeest en een goeduiteinde gewenst. Groetjes Nick
Nick, Sterkte de komende dagen, hoop dat je gauw weer in je woning mag, en dat je zelf niet te veel last heeft van die brand,en dat je weer gauw kan bouwen. Sterkte en een prettige kerstdagen en een gelukkige nieuwjaar. Groetjes Wout, geel en blauw is niet lelijk, lid Vaarteam MailLine.
We mogen de woning nu in. De flats zijn onbewoonbaar voor het least 2 maanden. Mijn spullen hebben geen waterschade zover we hebben constateren. Maar het tapijt en enz kunnen we weggooien. Maar de compturer en mijn boten zijn ok Het zelfde geld voor mijn katten. Groetjes Nick
Hi Nick, Het zit je ook niet mee he Sterkte de komende periode, en hopen dat je er snel weer in mag/kan Groet, Andre
Hoi Nick, Ook van mijn kant uit, veel sterkte toe gewenst en hopen dat je er niet veel last van blijft houden.
Hoi Nick, Het spijt me voor je van deze ellende. Ik hoop dat je de boel snel weer voor elkaar hebt. Ondanks deze zorgen wens ik je voor zover mogelijk toch goede dagen toe. Ik ben in elk geval blij dat jij, je katten en je boten in orde zijn! Marco
Hoi Nick, Heel veels sterkte vanuit Groningen. En ondanks alles fijne feestdagen en een heel goed 2006 Groetjes Arnold
Hallo allemaal. Mag ik langs deze weg u allen bedanken, voor de morele steun die u mij heb geven. In deze moelijke tijd. Het geluk is nu ten goede van mij gekeert. Morgen kan ik mij zelf intrekken in een nieuwe flat. Zo ik heb als kerst cadeau eeen nieuwe flat van de Kerstman gekregen. Nogmaals bedank voor uw morale steun. Het was een echte riem onder het hart. Nogmaals prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar. Groetjes Nick.