Tja, wat houdt de F3A vliegers eigenlijk bezig zo in de wintermaanden? Alex is nog zoekende, Henri is aan het tekenen maar wat wordt jouw geheime wapen in de lente? Laat maar komen zou ik zeggen, bijvoorkeur met foto's, veel!! Volkert
Ja, dat kan iemand ook redelijk bezig houden, maar als het te lang duurt wordt het gewoon een 2e Evolution Daarbij verveel ik me niet snel, er staat nog een 3 meter Edge ruwbouw klaar te zijn en nadert de Yak ook zijn voltooiinghttp://www.modelbouwforum.nl/forums/bouwverslagen-vliegen/93846-afbouwverslag-3-30-meter-yak-54-zdz-210cc.html Als Henri zijn ontwerp erg succesvol is, mogelijk is dat dan ook een kanshebbertje:-D
Ik begreep ook dat er nog iemand een plug aan het maken was.. en op onze club lopen nog 2 top secret projecten, waar ik dan dus ook maar niets over zal zeggen Wie beweerde ook alweer dat er tegenwoordig niet gebouwd werd? @Alexzzz: de kans dat mijn ontwerp goed vliegt en succesvol wordt, is ongeveer gelijk aan de kans op de Jackpot in de staatsloterij.. teveel variabelen
hier wordt niet gebouwd, zelfs niet gemonteerd de yak 55m wacht op ubec en lipo de sukhoi is in goede handen en de spaarpot voor een degelijke F3A kist nog altijd niet gevuld.
Vandaag een praktisch nieuwe High Society opgepikt, komende tijd even de electro setup inbouwen en kijken wat ie doet
Foto's? @3W_Flyer: zelf bouwen is fors goedkoper. Ik verwacht het geheel klaar te hebben voor onder de 300 euro. De bouw dan he, dan heb ik het niet over servo's motor etc.
Bijna af: een FMT bouwplan, de Plektrum. Nog in doos, maar vanmiddag op de tafel: een Flatana shocky. Wachtend op de dagen tussen kerst en oud en nieuw: een shocky, de Click! En als freespakket al een tijdje gereed, maar wachtend op voldoende verzamelde moed, tijd en kapitaal: een Challenge (Willy Zwart's 3D en CNC project).
Ff wat fotootjes van mijn winterprojecten. Van rechts naar links; De 3.30 meter Yak, huidige staat; vliegklaar op motor na, zou met 2 weken vliegklaar kunnen zijn. De zaterdag gehaalde Lorenz High Society, huidige staat; toestel compleet leeggehaald (was niet naar mijn zin) en deze zal komende tijd klaar gemaakt worden met de Axi 5330/F3A. De 1.40 Yak, electro uiteraard, staat al een weekje vliegklaar te wachten op beter weer voor de maiden. En de 4e van deze winter, de 3 meter Edge, ruwbouwklaar, deze wordt afgemaakt als de High Society klaar is, hier op foto staat alleen de romp en motorkap. Uhm, ja, de opslagkamer staat momenteel een beetje vol (en dan staan er nog een aantal kisten buiten die kamer) De bedoeling is dat de kleine modellen richting zolder gaan, dan kan ik weer wat beter lopen in de opslagkamer
ik heb zelf maar iets heel simpels gedaan: een MPX Parkmaster om het betere geknuppel te leren. Volkert Trouwens leuk zo'n toestelletje; de kinderen waren er een hele middag zoet mee!
Goed, nu de spin 99 met een paar dagen in huis is, zou ik alles in huis hebben om de High Society af te maken. Zal ik hier af en toe wat foto's neerzetten of is daar geen behoefte aan? (ik ga er geen apart verslag van maken, want zoveel werk zit er niet aan)
ben eigenlijk nog het meest benieuwd wat je er van vindt als hij eenmaal vliegt tov. de Evolution. Volkert