Hey, heb een probleempje met mijne auto :cry: . Tijdens het rijden kan deze ineens beginnen draaien zonder eigenlijk te draaien :x . Dacht eerst aan storing maar hij blijft het hebben. Redelijk irritant nl. hierdoor een aantal keer goed gecrashed. :evil: :evil: :evil: En het rare is -maar hier ben ik niet geheel zeker van- dat hij het maar in één richting doet. Iemand al ervaring mee gehad?
hmmm ... begin eens met welk model auto. Daarna wat je nou precies bedoelt met "draaien"? en storing kan bijvoorbeeld ook komen doordat metaal over metaal beweegt (tik maar eens met een schroevendraaier op je koelkop terwijl je ontvaner en zener aan staan)
Sorry voor de late response maar account was eventjes geblokeerd (had iets fout gedaan). kyosho 1:10 wagentje. Wel neem nu ge geeft gewoon gas, auto rijd rechtdoor en zonder aan de sturing te komen slaagt deze ineens alles af??? Een storing is het denk ik niet, indien wel hoe los je dit dan op?
ik vermoed een probleem met de stroomvoorziening, dit is best wel veelvoorkomend als je zo'n 4 penlites systeem gebruikt. Anders zou ik het zo even niet weten (het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk wat nou het probleem is ... )
slaat je motor en besturing af?? kan je je servo's nog bewegen??? ligt het mss aan je bereik van je zender?? op welke frequentie zit je?? met het antwoord op deze vragen weten we al veel meer... :wink:
vocht in de ontvanger, kristallen niet meer goed, versleten draadje van je servo/ontvangeraccu, slecht contact bij aan/uit schakelaar enz. Het kan vanalles zijn. Probeer eerst eens een andere servo, anders een andere ontvanger en kristallen.
Bon thx hier kan ik weer wat verder mee. De ontvanger kan het niet zijn want het is maar één servo die dit doet (die van de sturing, de rest is OK)