SUBSAIL 2019 Uiteraard ook weer op de 2e Pinksterdag. Deze valt op maandag 10 juni 2019. Opbouwen zal rond 9:30 uur beginnen en vanaf 10:00 uur kunnen de eerste gasten een plek zoeken op de kramen. Aanmonsteren kan via dit draadje en/of via e-mail: info@smgijmond.nl Linkjes voor degene die willen overnachten in of nabij Heemskerk: - Gemeente Heemserk: www.heemskerk.nl en geef zoekopdracht voor bijvoorbeeld camping. - VVV IJmond Noord: www.vvvijmondnoord.nl en klik op 'Overnachten' links in het menu. - 13e-eeuws kasteel, Slot Assumburg. Dit kasteel is nabij onze haven, echter is de Tolweg ernaar toe in 2019 afgesloten.. Namens Gerben Bosman, Léon van der Horst én gastheren en dames het bestuur en leden van de ScheepsModelbouwGroep IJmond, Veel plezier, goede reis en dank voor uw aanmeldingen. Onze website: www.smgijmond.nl __________________ Mooi in de IJmond. Check het zelf: www.smgijmond.nl
Wij (Sipke en Toneburst) komen graag. Sipke brengt zijn (Engel) Typhoon mee en Toneburst zijn Seaview, Type XXI, Type VII, Type 206. Het wordt een beladen en lange reis, dus graag goed weer regelen voor deze dag....
Als ik in de gelegenheid ben kom ik zeker even kijken, hoe het er voor staat in deze tijd. Manfred ben jij er ook nog bij?
Ach Raf, één van die Bio's van je kun je toch zo in je binnenzak steken?? Dat hele eind rijden en dan niet varen is ook zonde!
wegens een privé reden moet ik me hier afmelden het gaat er dus niet van komen dit jaar en de volgende jaren dat valt nog te bezien
Het was een mooie dag vandaag! Met goed weer, gezellig, en lekkere broodjes worst. Ik heb weer eens wat gevaren en gereden, en mensen gesproken die ik lange tijd niet gezien heb, dat is altijd leuk! Leon en SMG IJmond (en wie er verder geholpen hebben), dank voor de organisatie en inzet, was weer prima voor elkaar!
Wie doet dit jaar de Subsail ????? ik heb de datum op de kalender open gelaten maar als zich een aanbod voordoet dan word deze wel ingevuld met een evenement Er zijn reeds te weinig vaardagen in het jaar om er een verloren te laten gaan . B.MSA zelf heeft er een stuk of 18 maar we wachten nog op goedkeuring van het zilvermeer. Gr het bestuur