Super Cobra

Discussie in 'Schaalhelikopters' gestart door fastplane, 17 mrt 2009.

1. fastplane

fastplane

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    Weet er iemand of de tundertiger SUPER COBRA romp van de MINI TITAN E325 ook op een
    T-REX 450 past ??

2. Blue Bird

Blue Bird

Lid geworden:
    28 jan 2007
    Ik hoop het, want ik heb beide kits hier ook staan met de bedoeling ze te verenigen tot een mooi schaalhelitje. Misschien zal er hier en daar een kleine aanpassing nodig zijn, maar de winkel die ze mij heeft verkocht heeft toch niet gezegd dat het een onmogelijke combinatie is.

Heligroeten,

Nick

3. fastplane

fastplane

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    @Blue Bird :Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!! Ik wil deze romp ook heel graag kopen want ik vind ze wel heel mooi, maar dan wil ik natuurlijk wel zeker weten of ze perfect past ! Wanneer denk je deze kits te verenigen, dan wacht ik nog wel even op je bouwverslagje ;)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  4. Blue Bird

Blue Bird

Lid geworden:
    28 jan 2007
    Thx voor je verjaardagswensen fastplane.
    Wanneer ik ga beginnen aan de super cobra weet ik nog niet precies.
    De Alouette moet eerst vliegen natuurlijk. Ik hoop ze vliegend te krijgen tegen Pasen...
    Dan doe ik eerst nog een klein tussendoorprojectje (een soort "isimo-star") en dan ga ik de T-Rex 450 bouwen, afstellen en er wat mee spelen. Als ik dan een beetje vertrouwd ben met het T-Rex-vliegeren bouw ik er de cobra romp omheen. Ik vermoed dat het Cobra-project voor deze zomer zal zijn, maar alles hangt dus af van de Alouette.
    Ik hou je hier op de hoogte...

Heligroeten,

Nick

5. Tiger2

Tiger2

Lid geworden:
    31 aug 2006
    Zal denk ik nog wel een lastig klusje worden aangezien de 2 helis verschillende mechaniek maten hebben, het paste allemaal maar net.
    Er klikken veel onderelen direct op het TT frame zoals de vleugels.
    Ik heb m gehad maar vond het er niet zo mooi uitzien allemaal en heb m in een Hughes 500 rompje gestopt. Het plastic zag er iets te goedkoop uit en de 2 delen pasten ook al niet erg lekker op elkaar.
    Maar het valt altijd te proberen natuurlijk he ;-)

6. fastplane

fastplane

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    @Tiger2 : Jij was dus blijkbaar niet zo tevreden over het rompje !!!

7. Tiger2

Tiger2

Lid geworden:
    31 aug 2006
    Tja...het zijn gewoon 2 plastic helften die je een beetje op elkaar moet zien te plakken en dat is het. Ik kreeg het geheel gewoon niet mooi bijelkaar. Als het materiaal nou gewoon ff een millimetertje dikker en vooral iets stijver was geweest was het allemaal nog wel aardig geweest. Overigens zag het er in de vlucht nog wel aardig uit en was vooral lekker snel. Alle onderdelen zoals de haakse staart en raketjes heb ik allemaal nog wel maar dat plastic heb ik weggegooid.

Ik vond het erg jammer, de Cobra is gewoon een hele vette heli maar dan ooit nog iets groter ;-) In Breda hangt een mooie :)

8. fastplane

fastplane

Lid geworden:
    6 mrt 2007
    Dan zal ik nog wel even wachten tot er een super cobra van heliartist of align op de markt komt !! En ondertussen ga ik zoeken naar een mooie hughes rompje ;)
    Alvast bedankt voor de reacties.

9. hoogie2004

hoogie2004

Lid geworden:
    5 sep 2008
    Die super cobra is erg mooi :)
    Vind zelf de Augusta A109 een erg mooi model, maar ik moet eerst maar eens wat beter leren vliegen voor ik aan een romp kan beginnen.. :)

Deel Deze Pagina