supersingle wielen

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door Arnest, 12 jan 2006.

1. Arnest

Arnest Guest

Ik ben op zoek naar 4 supersingle wielen schaal 1/24. Ik ben net begonnen aan een daf 95 van revell. Deze wil ik gelijkend maken naar mijn eigen vrachtwagen en daar horen supersingles dus ook bij. Ik ben verder nogal onbekend in de wereld van de modelbouw en hoop dus dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Alvast bedankt

2. M-thing

M-thing

Lid geworden:
    27 sep 2003
  3. Arnest

Arnest Guest

Dan zal ik daar eens gaan kijken. Alvast bedankt.
    Laat wel even weten of het gelukt is

4. Arnest

Arnest Guest

Staat echt een hoop op daar. Alleen kom er niet uit met bestellen.
    Weet iemand niet zoiets maar dan in Nederland? Dan kom ik er beter ui denk ik

5. Je kunt ze ook zelf maken!
    Ik maak ze altijd zo: ik pak het wiel, maar ik lijm er nog niks aan vast. Dan knip ik de "steunen" die van het midden van het wiel naar de rand lopen, aan de rand af. Dan hou je zeg maar de buitenste ring en het midden van het wiel met de "steunen" over. De "steunen" van het midden van het wiel lijm ik dan aan de onderkant van de buitenste ring vast. Dan moet je zo'n dun ringetje die eigenlijk aan de binnenkant van het "normale" wiel moet, moet je aan de buiten kant vastlijmen. Als je dat gedaan hebt, moet je de "steunen" van het midden van het wiel aan de achter kant van de buitenste ring vastlijmen. Als het goed is zitten de moeren van het midden van het wiel op gelijke hoogte als de ring.

Als het niet lukt moet je me maar even een pb sturen en dan wil ik ze ook wel voor je maken :wink:

Veel succes :wink:

Groeten Leon

6. Arnest

Arnest Guest

Dat is wel een goed idee. Ik zal het eens proberen als het weer zover is. Ik ga er in de winter weer mee verder als de temperaturen buiten weer wat minder aangenaam zijn.

Bedankt voor je reactie

Deel Deze Pagina