Vandaag beginnen met de bouw van de nieuwe Synergy N7. Zal proberen om gaande de bouw wat foto's te plaatsen. Uiteindelijk zal het zoiets moeten worden
Super ! Dit ga ik zeker volgen. Moest ik genoeg hobby budget hebben stond er hier ook eentje !!! Ik ben benieuwd naar je bouwverslag . mvg, Niki
Ik begin altijd met goede moed Nikki maar gaandeweg de bouw denk ik niet meer aan het fototoestel Doe mijn best
Maar zie, de eerste foto's . Stiekem ben ik toch wel heel jaloers. Geniet van de build en ik ben benieuwd naar je bevindingen. Wat komt erin als setup? Succes!
Thanks guys :thumbup: Alles is inmiddels uitgepakt en frame zit al in elkaar...foto's volgen Kwaliteit is prima, alles al ge-assembleerd dus eerst uit elkaar, nakijken en dan weer inelkaar...voorzien van de juiste smeermiddelen en loctite. Tot nu toe 1 misser...een 0.1 mm shim niet aanwezig...tussen lager en thrustbearing in de tail...natuurlijk nergens te vinden of juiste maat in da house. Jammer maar helaas, komt goed. Morgen rustig verder bouwen. Motor word een OS105 met powerboost die op 20% optifuel gaat draaien, servos MKS 3x950bls op de swash, bls980 op throttle en bls990 op de tail. Spartan Vortex VX1 als fbl controller, ScottGray Reactor hvx als stroomvoorziening,Revolectrix 3s ontvanger accu en Tim Jones Cyclone 695 blades om het af te maken. Morgen de magneten in de clutchbell lijmen, torquetube assembleren,controlrods lijmen en dan ff rust, even tijd voor andere noodzakelijke werkzaamheden en andere piloten blij maken hier op het forum
Gister even uitgebreid naar staan kwijlen, echt een te gekke heli! Laat de foto's maar komen Gr. Iwan
Jup, 4540 in rewind voor de Diabolo... Poting speedcup 19 juni moet ie wel beetje power hebben Oja de Synergy