T-Maxx VS Savage

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Blade_3, 27 nov 2003.

1. Blade_3

Blade_3 Guest

scheur maar los!, ik ben een beetje aant orienteren, ik wil graag een t-maxx maar met de savage kan ik ook veel lol hebben welke auto is aan te raden??? ervaringen??? ik wil alles weten van beide auto's.

2. Pasqual

Pasqual Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2003
    Gebruik even de zoek functie er zijn al een stuk of 10 topics waar dit verhaal regelmatig is besproken.

suc6 met zoeken :D

3. Rick St.

Rick St. Guest

k zou een savage nemen..;-) kun je lekker mee baggeren

4. Anonymous

Anonymous Guest

Ja..dat kan met een T-Maxx ook..

5. Rick St.

Rick St. Guest

ja okeey... maar persoonlijk lijkt mij de savge sterker opgebouwd en er word wel meer mee gereden

rick

6. Herman te H.

Herman te H. Guest

heeft de T-maxx trouwens geen 2,5 cc motor
    de hpi savage heeft een 3,5 cc.

ja ik zou een savage SS nemen want deze kan je zelf lkkr in me kaar zetten en zelf je eigen ideen toepassen de T-maxx is al helemaal gebouwd

7. NiTrO

NiTrO

Lid geworden:
    1 dec 2002
    ik ga me ook een savage 21 (RTR) kopen, mss rond eind januarie als ik genoeg geld heb...maar men men afwas-weekendwerk zal da wel gaan (ben nog student é)
    het is een zalig beest en ziet er ook beter uit dan de t maxx, volgens mij ook onderhoudsvriendelijker!!
    grtz nitro

8. Blade_3

Blade_3 Guest

nou , ik vind die t-maxx veel mooier, en met een conversionkit naar 4,2 cc 2,75 HP gaat dit wel hoor, en volgens mij kun je veel beter bij de onderdelen op een plaat dan tussen 2 platen, of zie ik dit nu verkeerd?

kan iemand me helpen zoeken?

9. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    Het probleem van de T-maxx is dat deze veel sneller kapot gaat dan de Savage. Lees Amerikaanse forums er maar eens op na, de Savage kan veel meer hebben.

Bovendien is de T-maxx zoals jij hem beschrijft (met conversionkit) vreselijk duur, daar haal je makkelijk een complete Savage SS met besturing en extra optiedelen voor. Laatste punt is dat de Savage ook beter is doordacht, langere veerweg heeft en een 1:8 monstertruck is, die op het vermogen van een bigblock motor is gebouwd. De T-maxx is bedoeld voor 2.5 cc en wanneer je er een bigblock in zet, moet je veel aanpassen om dat vermogen efficient kwijt te kunnen.

Dus mijn voorkeur: De Savage :twisted:

10. Herman te H.

Herman te H. Guest

waarom kopen dan toch zoveel mensen die T-maxx terwijl de savage ss kwa prijs verschil niet ver van elkaar afliggen

11. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

Goeie vraag. Waarom kopen Nederlanders zo vaak Opel, terijl Japanners vééél degelijker en vooral betrouwbaarder zijn? "De meeste doen dat, dus zal het wel goed zijn" Dat is het enige argument wat ik me kan indenken....

Greetzz, Robbert

12. Blade_3

Blade_3 Guest

ik heb een amerikaans tijdschrift he, radio controll action... en in de 50% reclames van waar het ding uit bestaat kom ik echt veel vaker de T-Maxx tegen dan de Savage, sterker nog ik zag heb maar 3X staan om mee te pronken, de T-Maxx meer dan 6X.... kun je die site geven van die amerikaanse forums? kan ik daar fff ervaring opdoen...

13. Savage28 !!!

Savage28 !!! Guest

www.savage21.net
    www.savage-central.com
    http://forum.maxxtraxxusa.com/forumdisplay.php?f=14
    http://www.rcrevolution.com/phpbb/viewforum.php?f=42
    http://www.radiocontrolzone.com/forums/forumdisplay.php?forumid=315

In de loop der tijd zijn er voor de t-Maxx heel veel optionpart gemaakt. Voor de Savage (die pas anderhalf jaar bestaat), zijn deze er nu ook al heel veel, maar nog niet zoveel als van de Maxx... Dat is het grote verschil dat je ziet in dat blaadje. De meeste mensen hebben (nog een T-maxx, en febrikanten willen hun producten verkopen aan die mensen. Het aantal mensen met een T-Maxx neemt echter sterk af... Je hoort vaak van mensen die na 2000 dollar te hebben uitgegeven aan een Maxx, toch maar overstappen naar een Savage, uit frustratie...

Greetzz, Robbert

Deel Deze Pagina