Heb m al 20x uit elkaar gehaald maar de tandwielen en motor willen elkaar maar niet raken. Eerst alleen 2wd en nu helemaal niks meer... alles zit goed tot je de kap erop zet over de tandwielen...
Ging het voorheen wél goed? Of zo gekocht, of na het plaatsen van nieuwe onderdelen, ... ? Het kan nochtans maar op 1 manier in elkaar... Aantal tanden van het motortandwiel komen overeen met de 2 gebruikte gaatjes in de motormount? De motormount zit netjes tot beneden geschoven voor je het deksel erop plaatst? Motormount niet omgekeerd of ondersteboven? Probeer nog een 21ste keer, je vindt het wel.
Heb m nu redelijk voor elkaar... alles nieuw trouwens. Alleen het lijkt alsof hij ergens blokkeert in de aandrijving. Piepje uit de motor en dan wil hij niet als je van voor naar achteruit gaat. Heel bijzonder haha. Jullie trouwens nog tips voor een winkel waar je upgrades kunt kopen? Die stuurstang naar de servo is niet heel sterk
'redelijk' is niet goed genoeg, dan doe je echt iets fout, demonteren en nazien voor je ermee gaat rijden, overal de correcte schroeven, lagers,... gebruikt? Stuurstang is stevig genoeg voor wat die dient. Er bestaat wel een upgrade voor de speling in de stuurinrichting te verminderen.
Hij gaat vanmiddag ook open. Denk alles volgens het boekje gedaan. Nog tips waar je die upgrades kunt bestellen in Nederland?
Zit het voorste diff vastgeschroefd met de 3 juiste schroeven (2,6x10)? Deze zijn namelijk ietsje kleiner dan de rest van de schroeven van de auto. Als je hier de verkeerde neemt dan zijn de schroefkopjes te groot, niet mooi verzonken, en dan hapert het diff bij het ronddraaien, je moet je meetlat/schuifmaat erbij nemen om het verschil te zien.