hier een paar foto's van het eind resultaat van mijn tamiya man ik heb er 3 weken over gedaan om hem te bouwen en is nu rijklaar met graupner speed profi regelaar en 4 kanaals futaba zenderset ik vond het bouwen een leuke bezigheid alleen had ik met de versnellingsbak wat moeite maar het diff zat in een half uurtje in elkaar. ik hoor graag julie meningen/tips om hem nog mooier te maken genoeg gepraat hier het resultaat
mooi ding! Alleen ik had de zonne klep niet in kleur gedaan. (zwart breekt net wat meer) maar blijf die zo of ga je hem nog aankleden
verkerk komt volgend jaar ,begin january, met een mooie licht beugel voor de grill. heb je een kleurnummer voor me ,die je gebruikt heb. gr
ik ga de vrachtwagen nog aankleden met wat lichtjes en een brandblusser etc etc de kleur is camel geel van tamiya de code weet ik niet helaas dit is de eerste truck die ik heb gebouwd en ik ben van plan er meetings mee te gaan bezoeken enz en trailers en aanhangers kopen en evt licht en geluids module kopen als mijn knip het toelaat
Ik zou de boutjes op de zonneklep aantippen met een edding. Dat breekt ook al wat. Een belettering ook. Grz Bernd
ik zal eens kijken ik vond dit ook wel mooi maar ik denk dat ik het een en ander ga aanpassen i.v.b met te weinig details, maar voor mijn eerste truck vind ik hem goed geslaagd nu nog een trailer of lichtset dat maakt het af
hey mooie wagen vind ik deze heb ik ook ook en toevallig bijna de zelfde kleur denk ik . staat een foto inmen topic scania torpedo