Gevraagd,bouwtekening of overzichtstekening van de sleper Jan. Dit i.v.m opknap/restauratiewerk. B.v.d John G.
Hallo David. Plannummer weet ik niet. Ik zou graag het algemeen plan (dekindeling) bij mijn schip willen hebben. Gr. John
Goedenavond John, een algemeen plan van het schip is er niet. De plannen van 0 t.e.m.5 zijn eigenlijk de bouwplannen stap voor stap. Op plan 0 t.e.m 2 zie je redelijk veel van het dek. Plan 3 is de bouw van de stuurhut, de schouw, sleephaak en een deel van de verlichting. Op plan 4 is de bouw van de davits, het ankerlier, de sleeplier, de grote mast met verlichting en binnenkant stuurhut. Plan 5 is het hele elektrische schema. De plannen zijn allemaal A1 grootte. Ik zal Maandag na mijn werk eens in een kopiecenter vragen wat de prijs is per kopie. Gr, David
Dag John, ik heb eens gehoord in een kopiecenter bij ons in de buurt. Voor 1 kopie formaat A1 komt het op 5.20euro. Als je ze allemaal wil is het 26 euro voor de kopieen. Verzending kan met DPD voor 7.50 euro naar een pick up parcelshop in je buurt of voor 10.50 naar u thuis. Laat maar weten wat je verkiest. Gr, David
Hallo David. Plan 5 heb ik niet nodig. Van de overige tekeningen zou ik graag een kopie hebben. Je kan ze naar mijn thuis adres sturen. Laat a.u.b via een persoonlijk bericht weten hoe we een en ander gaan regelen. Gr . John.
Hoi David. Als je op Facebook de groep modelbouw scheepsmodellen opzoekt en een verzoek indiend om lid te worden van die groep,dan kan ik je accepteren en kunnen we contact houden.