Tekeningen van J.F. van der Touw

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door DreBo, 28 mei 2016.

1. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    Hallo,

voor een modelbouw collega ben ik op zoek naar tekeningen van J.F. van der Touw van trucks in de schaal 1:87.
    Het enige wat we tot nu toe hebben kunnen vinden is een oud adres en oud mailadres. Helaas wordt op beide niet gereageerd.
    Info tot nu toe:
    April 2001
    All scaledrawings are handmade and © copyright protected by: J.F. van der Touw Prinses Beatrixlaan 22 2273 XN Voorburg Netherlands Phone: 0031 70 386 8083 Fax: 0031 70 399 6416
    This list will be updated every 6 month, or in a shorter period if neccasery
    You can receive the last list: - Write, fax or phone to J.F. van der Touw, Prinses Beatrixlaan 22 2273 XN Voorburg, the Netherlands Phone: 0031 70 386 8083 Fax: 0031 70 399 6416 -
    Sending a email to theo.gijsbers@home.nl and ask for scaledrawinglist. You will receive the scaledrawinglist in Adobe Acrobat .pdf format.
    Weet er iemand of deze J.F.van der Touw nog steeds deze tekeningen maakt of waar ze te koop zijn?

Alvast bedankt voor de info.

Groeten,
    André

2. Theo Gijsbers

Theo Gijsbers

Lid geworden:
    8 sep 2016
    Beste André
    Ik kwam je vraag bij toeval tegen. Ik heb alle tekeningen, inclusief de copyrights van dhr. van der Touw overgenomen. Dhr. J.F van der Touw is verhuisd, de adresgegevens kloppen dus niet meer.
    De tekeningen zijn bij mij te bestellen in schaal 1:87 en 1:50 , eventueel zijn ook andere schalen mogelijk. 1:87 schaal voor zover te printen op A4 formaat kosten 2 euro, sommige zijn te groot en moeten op A3 formaat (kranen en diepladers) ze kosten dan 3 euro. 1:50 tekeningen moeten op A3 formaat en kosten 3 euro, behalve de grotere tekeningen, prijs hiervoor op aanvraag. De prijzen zijn exclusief verzendkosten.
    Mijn e-mail adres is veranderd: theejoow@mac.com

Met vriendelijke groet, Theo Gijsbers, 's-Hertogenbosch

3. DreBo

DreBo

Lid geworden:
    4 dec 2002
    Theo,

top. Ik zal dit doorgeven naar de collega in duitsland.

Bedankt,

André

Deel Deze Pagina