Terug van weggeweest, maar toch ook weer niet

Discussie in 'F3A' gestart door sc_f3a_henri, 15 jan 2013.

1. sc_f3a_henri

sc_f3a_henri Guest

Beste allemaal,

Zoals jullie misschien weten, ben ik op de laatste F3A vergadering voorgesteld als vervanger van Bram Dees als coordinator voor de F3A B/C wedstrijden.

De opkomst in met name de C was het afgelopen jaar teleurstellend (0 vliegers) en dat is een punt wat de volle aandacht van de commissie heeft. Een van de redenen dat ik erbij gehaald ben, is omdat ik daar veel ideeen over had en ook energie in wil steken om hier verandering in te brengen.

Hoewel ik zelf, zoals wel vaker aangegeven, 'klaar' ben met dit forum, ben ik wel van mening dat dit forum op modelbouwgebied het belangrijkste forum in Nederland is, en ben ik dus ook van mening dat dit forum een sleutelrol heeft in het werven van nieuwe kunstvluchtvliegers.

Vandaar dus dat ik nu, na mijn 'Henri Zikken' account, weer een account heb.

Ik wil dus de communicatie via dit forum vanuit de Subcommissie intensiveren. Deelname aan discussies zal verder geen sprake van zijn, mijn insteek zal louter zijn te communiceren over wedstrijdgerelateerde zaken met vliegers en potentiele vliegers.

In dit kader; het komende jaar wil ik graag een aantal clinics, introductiedagen, meetings, samenkomsten, of hoe je het ook wil noemen, organiseren.

De bedoeling hiervan is dat mensen vrijblijvend een introductie tot kunstvlucht krijgen. De insteek zal in eerste instantie gericht zijn op de beginnende of geinteresseerde vlieger, echter ook bestaande deelnemers of zelfs gevorderden zijn welkom deel te nemen.

Hiervoor zoek ik nog 2 locaties en natuurlijk mensen die het leuk vinden om er aan mee te helpen en/of deel te nemen. Ben je hierin geinteresseerd, stuur mij dan op dit forum een PB, of mail aan zikken apestaartje xs4all.nl.

Afhankelijk van hoeveel en welke deelnemers we dit jaar in de C kunnen krijgen, zal ik zelf ook deelnemen aan de C. Dit uiteraard buiten mededinging in de competitie.

Met vriendelijke groet,

Henri Zikken

2. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    HOi Henri

Mooi initiatief en welkom terug!

GrWinfried

3. sc_f3a_henri

sc_f3a_henri Guest

Hoi Winfried,

Het idee van een introductiedag/clinic heb ik natuurlijk gejat van een aantal zeer wijze iemanden, die mij daar destijds ook mee over de streep getrokken hebben ;)

m.vr.gr. Henri Zikken

4. ruud01

ruud01

Lid geworden:
    7 aug 2003
    Hoi,

Heel mooi dat je je hiervoor gaat inzetten!!
    De leeg loop van vorig jaar is erg zonde. zeker als je kijk naar 3 a 4 jaar terug toen wij begonnen. en we het er over gehad hebben om de b/c op 2 dagen te gaan doen door teveel deelname.

Ik loop zelf ook al een tijd met het idee voor een introdag/clinic.
    Om dit te organiseren kan ik op 2 vliegvelden terecht. en er zijn vrijwilligers zat om op de dag zelf te helpen.
    Zullen wij binnenkort dit samen plannen aangezien de zomer en de wedstrijden minder verweg zijn dan je denk.

Groeten,
    Ruud.

5. derosa

derosa

Lid geworden:
    18 jul 2005
    het is altijd spijtig dat het niet kortbij is ,anders voegde ik mij erbij

6. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Wegens omstandigheden heb ik vorig jaar niet meer meegedaan, waarschijnlijk dit jaar wel weer.

Laatst bewerkt: 16 jan 2013
  7. BEL

BEL

Lid geworden:
    21 feb 2011

o jee

:)

8. 1crash2often

1crash2often

Lid geworden:
    20 nov 2005
    Henri, zeer welkom terug en ik hoop dat in elk geval in het F3A forum je ook gewoon meeschrijft. Een beetje leven kunnen we wel gebruiken!!

Deel Deze Pagina