Net even met mijn buitenboordmotortje (voor de reddingssloep) bezig geweest, ligt nu te drogen. Dus ik dacht ik moet me maar eens even voorstellen, ben tenslotte zomaar in jullie wereld binnenkomen vallen met allerlei brandende vragen. Mijn naam is dus Luit Slopsema, woonachtig in Rolde (Dr), maar van oorsprong een echte "Grunninger". :wink: Mijn pa deed al jaren aan modelbouw, vooral statisch, en ik kon als klein menneke uren naar "zijn" boten kijken. Ik zag mezelf al aan het roer van "de Furie" staan. Zo is mijn interesse gewekt voor de scheepsbouw. Na mijn lagere school ben ik begonnen aan een opleiding electrotechniek (LTS), maar dit was het niet helemaal. Daarna KMBO constructiebankwerken, waaronder het praktijkvak lassen. Dit was het helemaal! Na de opleiding gelijk aan het werk gegaan als lasser bij een constructiebedrijf (geen boten dus). Toen kwam DE ommekeer in mijn leven (08-04-1994), een ongeluk, nee nee niet op het werk maar onderweg naar het werk toe op de motor. De een of andere assho... :evil: zag mij niet rijden en rijd frontaal op mij in (in een bocht). Gevolg: bijna alle botten in mijn lichaam naar de filistijnen, en een geamputeerde linkervoet (was al weg bij het ongeluk met schoen en al). Bijna een jaar in ziekenhuis (waaronder 2 weken coma) en revalidatiecentrum, om weer op de been te komen. Nu ben ik na een omscholing werkzaam als webdesigner bij een IT-bedrijf. Bevalt goed, maar toch wat rustiger werk dan als lasser. Meer tijd om andere dingen te doen...... dus modelbouw. Ben nu bezig met de Happy Hunter (wel bekend zolangzamerhand denk ik). Poeh, krijg lamme vingers van dit getik. Rest mij nog te vertellen dat ik reeds getrouwd ben (met de mooiste zuster van het revalidatiecentrum, echt waar) en een zoon (Gerrit) van bijna 2 jaar heb. Ik hoop hier nog veel antwoorden te krijgen op mijn (toekomstige) vragen. En in de loop van tijd mischien zelfs vragen te beantwoorden. Groetjes, Luit Slopsema ps op mijn website probeer ik o.a. een soort van bouwverslag bij te houden. Kijk gerust eens. :lol:
Luit, Welkom op het Forum. Dat is nogal wat, dat motor ongeluk. Gelukkig dat je het er levend van af heb gebracht, en dat we je inmiddels onder de actieve modelbouwers mogen rekenen. Is die carriere change toch nog ergens goed voor geweest Ik wens je veel succes, maar vooral plezier met je happy hunter. Ik ben benieuwd, en hoop dat ik haar, op de werkschependag 2004 in volle glorie mag aanschouwen. Tot dan, en in de tussentijd, vraag maar raak Marco.
Hallo Luit, leuke site, ziet wel dat de echte webmaster aan het werk geweest is. :wink: Ik heb trouwens nog drie foto's van een Hunter model waarbij het voordek en mast duidelijk op staan als je interresse hebt hoor ik het wel en zal ik ze scannen en door mailen. André
t'is goed om te weten dat je er weer zo bovenop gekomen bent, wel jammer dat je zonder die voet door het leven moet gaan, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als ik zonder kom, ik fiets graag en wil ook m'n motorrijbewijs gaan halen. (hopen dat dit mij niet gaat overkomen) Verder wens ik je veel geluk toe na al die narigheid. kortom welkom op t'forum en veel leesplezier !!
Hallo Andre, Alle info over de Hunter (vooral foto's) is meer dan welkom. Zou het dus zeer op prijs stellen als ik deze 3 foto's in mijn bezit kan krijgen. :lol: De site van jouw heb ik ook al vaak geraadpleegd, zeer informatief. Mischien dat je het linker menu eens moet aanpakken. Duurt bij mij namelijk behoorlijk lang om te laden... (of zou dit aan mijn ISDN lijn liggen Je mag de foto's wel naar slopzilla@netscape.net sturen Greetings, Luit
Hallo Luit, ik zal de foto's scannen en ze deze week door mailen. Wat betreft mijn menu, ja op een site kan het altijd beter. Dus als je een leuk menu weet cq hebt hou ik me wel aanbevolen. André