Ben ook begonnen met bouwen van een X-copter, binnenkort hier een verslagje van. Omdat ik hier al verschillende quads voorbij heb zien komen met een alu koker profiel van 15 bij 15 mm vol met gaten geboord om het lichter te maken, ben ik zelf ook maar eens gaan zoeken. Ik weet niet of dat ik het hier uberhaupt mag melden, maar de meeste bouwmarkten verkopen inderdaad alleen maar 15 bij 15 mm profiel. Tot mijn verrassing zag ik bij Hornbach wel 10 bij 10 mm kokerprofiel liggen in lengtes van een meter. Gr, Moelie.
En ze hebben ook 7 x 12 mm en de 15 mm profielen met een wanddikte van 1 mm. Uitgebreid gesorteerd dus.
Mooi zo, nu nog een Hornbach in de buurt en we kunnen weer volop bouwen . "offtopic": blijkt dus wel een goede winkel te zijn heb ik al her en der gehoord. Dichtbijzijnde voor ons ligt in Groningen, toch weer een ruim uur rijden, en dan weer terug. Bedankt voor de tip!
Ik weet niet waar je woont, maar Hornbach is van origine Duits. Mss eens kijken op www.hornbach.de of er niet eentje in Duitsland meer in de buurt is?
Dank je maar Duitsland is nog meer dan 1 1/2 uur rijden en dan ben ik net over de grens! Das het nadeel van wonen in Friesland he, wij horen niet bij Nederland!