Zoals de titel al zal doen vermoeden ben ik op zoek naar eventueel handige tips voor het lijmen van men net gekochte proline road hawgs voor 1:10 trucks op men Hpi chrome mesh wielen... 2 van de 4 willen maar niet deftig lukken... altijd 1 of 2 kleine plaatsjes waar de band niet perfect aansluit met de velg... lijkt alsof het rubberen sluitrandje (zou niet weten hoe ik het anders moet beschrijven) niet helemaal in de uitsparing van de velg wilt... Iemand suggesties...?? Grtz
goed ontvetten met remmenreiniger. zowel de velg als de rand van de band die je gaat lijmen Zeer zuinig zijn met de lijm, veel is niet nodig om een band goed te lijmen. als je lijm oplost met aceton is het verstandig om dat in huis te hebben. (Etos)
De vraag heb ik duidelijk niet duidelijk genoeg geformuleerd...het probleem ligt en bij mij bij het voormonteren. De band wil niet netjes aansluiten met de velg... Er is nog geen lijm in de geburen geweest
Er zijn meerdere merken waarbij dat randje wat bij jou niet lekker in de velg wil bijgeknipt moet worden. Met andere woorden; haal een millimeter van die rand af en probeer het dan nog eens