Titanic 1:570

Hallo ik heb (mijn eerste bouwpakket) de revvel schaal 1 op 570 Titanic bouwmodel gekregen:o.
helaas zitten niet alle kleuren verf die ik nodig heb erbij:(.
weet iemand een gooie winkel waar ik waarschijnlijk alle kleuren kan kopen?
Ik woon in flevoland en kom regelmatig in Overijsel en Friesland dus sugesties in die plaatsen zijn ook welkom.

Laatst bewerkt:
sorry,zou t je echt niet kunnen vertellen,woon er zelf 100 km vandaan,maar ik haalde altijd alles bij Hobma in elst

gr oase

Dank je!
maar helaas hebben ze zover ik kon zien geen blauwe en/of goudkleurige verf en die zoek ik eigenlijk.:(

Voor de mensen die het willen weten: heb vandaag alvast de romp en het voordek in elkaar gezet en dat al voor de 1ste keer geverfd.
Ben van plan om het 2 keer te verfen 1ste keer een beetje laat ik zeggen grof en als ik alle kleuren kan vinden helemaal zeg maar in detail.
Ga nu verder met het achterdek en het paranomade dek.

Bouwmodelverfwinkels suggesties zijn nog steeds welkom!

hier in Oudega (Gem. Smallingerland) hebben ze ook
een modelbouwwinkel , Niels Ester, met alle verf

en bij mij in Drachten verkopen ze op 2 plaatsen de
potjes revell verf , gewoon bij een speelgoedzaak

Jan

Conrad.nl heeft volgens mij ook alle Revell kleuren op voorraad, maar dat gaat waarschijnlijk lastig worden ivm minimale ordergrootte.

Dank jullie!
Putten is aardig stukje rijden bij mij vandaan maar opzich wel te doen
setsunakaede, inderdaad dat word lastig.
Maar goed ik zal nog even verder kijken en ik zag altijd maar hoe meer kansen hoe groter de kans op succes. suggesties zijn dus nog steeds welkom.

Verder heb ik nog een probleem heb ik hem nu in elkaar zitten ben ben bijna klaar met de eerste laag verf maar nu zijn de masten beide gedeeltelijk kapot ik heb ze nu vervangen door tandenstokers en dat zal ik nog aan passen.

Dus weet iemand misschien hoe ik die masten weer mooi kan maken en nog een winkeltje misschien iets dichterbij bijvoorbeeld in Zwolle?:confused:

heb je ook foto`s Nick?

wat betreft verf, meeste doe het zelf zaken hebben tegenwoordig ook de enamel verf van revell op voorraad... anders zou je even postorder moeten kijken, conrad inderdaad..

als je in Friesland komt, zit in de winkelstraat van Sneek de firma Bratinga, hebben boven al jaren een modelbouw verkoop en zijn goed voorzien van spullen.

Back