trailer maken

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door stefan1, 30 sep 2007.

1. stefan1

stefan1

Lid geworden:
    16 apr 2007
    hallo alemaal,

ik heb voor mijn verjaardag een peterbilt 359 bouwdoos gekregen.
    en voor die peterbilt 359 wil ik een trailer gaan maken ik weet dat je ze ook kan kopen maar ikhou toch wel van knutselen.
    aleen mijn vraag is hoe en waarvan maak ik een trailer

de peterbilt 359 is schaal 1:25

groetjes stefan

2. Jurrie

Jurrie Guest

Dat is nogal een algemene vraag. Je kan van Evergreen van die plastic platen kopen. Daarmee kan je iig de body maken.

Ook kan je hiermee het chassis maken. Misschien kan je er ook hout e.d. voor gebruiken, wees creatief ;). Het enige wat je dan nog moet fixen is de wielen :)

Er is niet echt een "handleiding" voor het maken van een trailer, ik zou als ik jou was eens op zoek gaan naar scratch-projecten van andere bouwers op andere forums :)

Greetz,

Jurrie

3. scaniapower

scaniapower Guest

je kan ook de autotransporter kopen geloof me daar ben je wel eventjes mee bezig maar eb je wel wat..

4. Non Plus Ultra

Non Plus Ultra

Lid geworden:
    5 nov 2007
    Die Peterbilts waren vroeger mijn absolute favorieten! Wat een gave bakken zijn dat.
    Het lijkt me wel erg lastig om dezelfde 'stijl' in je trailer als in je truck te laten terugkomen als je die trailer zelf gaat doen. Dat gegoten kunststof ziet er toch anders uit dan hout of zelf gezaagd kunststof lijkt me :)

Deel Deze Pagina