trainings dag wedstrijd vliegen

Discussie in 'F3A' gestart door bert de eerste, 16 jun 2007.

1. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    om even met de deur in huis te vallen

wanneer gaan we trainen?

wie willen er komen?
    waar gaan we vliegen?
    welke dag (zaterdag of zondag)
    wie van de gevorderden vliegers willen komen voor de nodige feedback?

ik kan vrij wel elk weekend vliegen.
    op zaterdag zijn we welkom in wijk en aalburg (is wel een beetje afhankelijk van de groeps groote)

2. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    HOi Bert,

Leuk en goed plan om in de zomermaanden wat te organiseren.

Gezien mijn vrij drukke agenda zeg ik bij voorbaat niets toe, maar als er een datum bekend is, zal ik kijken of die datum in de agenda gaat passen.

Groet
    Winfried

3. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    je mag ook zelf een dag noemen, zo dat wij aan jouw kunnen aanpassen
    wij zijn tenslotte degene die wat willen leren

ik dacht eingelijk een dag of 3 te plannen.
    er zitten nu nog 11 weekeinde tussen de volgende wedstrijd
    dan kunnen we voor iedreeen wat dingen er uit lichten en later de resultaten beoordelen en het volgende weer mee naar huis te geven

4. Erik 3D

Erik 3D

Lid geworden:
    21 feb 2007
    prima idee Bert!
    Als de trainingsdag komt wil ik ook graag meedoen.
    Misschien kan je het beste drie dagen plannen van te voren waar iedereen zich voor kan inschrijven. En vervolgens een of twee dagen laten doorgaan bij voldoende animo (de vakantietijd komt eraan).

groeten van Erik

5. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    even in de agenda gekeken
    ik dacht aan de volgende weekende

7 en 8 juli week 27
    28 en 29 juli week 30
    25 en 26 augustus week 34

wie kunnen er?
    over de datums val te onderhandelen

6. br@m

br@m

Lid geworden:
    19 apr 2006
    In juli doe ik mee. In augustus ben ik weg (vakantie).

7. hezik

hezik Guest

7 en 8 juli kan ik gewoon
    28 en 29 juli kan ik wel, maar op de 28e heb ik geen vervoer. Dat zou waarschijnlijk nog wel te regelen zijn.
    25 en 26 augustus kan ik niet (vakantie).

Los daarvan ben ik er voor! Sowieso; als mensen het leuk vinden om eens een dag in Utrecht te trainen, of mensen het leuk vinden als andere piloten een dag bij hun komen trainen; ik houd mij aanbevolen!

8. bert de eerste

bert de eerste

Lid geworden:
    14 okt 2006
    hebben jullie nog voor keur voor een bepaalde dag
    ik ben voor zondag (voor mij een extra trainings dag)

9. hezik

hezik Guest

Ik ben voor beide dagen ;)

10. br@m

br@m

Lid geworden:
    19 apr 2006
    maakt mij niet uit

11. Mark Oostveen

Mark Oostveen

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Leuk om te doen en heel leerzaam. Hebben jullie al gedacht aan een oude rot in het vak die jullie dan een heel eind verder kan helpen..

Vaak ziet een ervaren wedstrijdpiloot zaken waar je zelf over heen kijkt.. Dus het is zeer zinvol omn er iemand bij te hebben die over de schouder meekijkt. Ook voorafgegaan aan de trainingsvluchten even het programma doornemen en aandachtspunten bovenhalen doet verschrikkelijk veel goed.. Dit is wat we ook op het F3A-x trainingsweekend proberen te doen. Zeer leerzaam.

Dus als je een avond of een dag prikken gaat kijk dan eens of je iemand uit kunt nodigen die jullie helpt. Denk aan vliegers uit hogere klasse, juryleden etc.

Groetjes en succes

Mark

12. Mark Oostveen

Mark Oostveen

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Zit ik echt niet uit mijn ogen te kijken. Bert schrijft dit ook al in zijn eerste bericht....

Sorry

Mark

13. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Mark je aanwijzingen zullen gewaardeerd worden, bij deze is jouw aanbod om te coachen genoteerd. :p

14. hcg101097

hcg101097 Guest

Leuk idee. Vorig jaar hebben we ook iets dergelijks gedaan. Job en Winfried hebben ons toen enorm geholpen en het was erg gezellig. Ik doe dus mee als het doorgaat. Beide dagen in juli OK, maar mijn voorkeur gaat naar 7/8 juli.

15. Erik 3D

Erik 3D

Lid geworden:
    21 feb 2007
    Ik kan alleen in augustus niet.
    groeten van Erik

16. Mark Oostveen

Mark Oostveen

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Ik ben alleen bang dat ik toch op een hele andere manier vlieg in de F3A-X als dat je in de F3A zou moeten doen.

Figuren beoordelen en praten over wind en correcties daarin is OK.

Ik zal eens kijken.. Maar mijn enige optie is 7 en 8 juli. Daarvan kan ik dan misschien een dagje langskomen. Mits jullie dat op prijs stellen. Natuurlijk staat er iets tegenover......

Ik moet die dag ook kunnen oefenen met mijn X-programma en jullie beoordelen mij en vertellen mij wat ik nog verbeteren kan. OK????

Grz

Mark

17. hezik

hezik Guest

Het eerste verbeterpunt heb ik al; verklein je kist tot 2 m en ga F3A vliegen ;)

Maar zonder gekheid, het lijkt mij wel erg leuk om eens een F3A-X piloot aan de gang te zien dus wat mij betreft wordt het op prijs gesteld!

Gezien de resultaten tot nu toe, denk ik dat we augustus rustig kunnen wegstrepen?

18. Mark Oostveen

Mark Oostveen

Lid geworden:
    24 sep 2003
    Dan zul je toch tegen een stevige muur lullen als je me om probeert te krijgen. Ik kan er niets aan doem maar ik vindt de gemiddelde F3A kist gewoon lelijk en dus trekt het mij ook niet om ermee te gaan vliegen... Ach ja iedere gek zijn gebrek.

Maar even zonder gekheid. As jullie dit idee door willen zetten begin dan ook eens even te kijken naar een lokatie.. 7 en 8 juli is namelijk heel dichtbij, kun je voor die tijd nog een lokatie vinden waar je met een paar man terecht kunt? Je houdt met een man of 4 a 5 het veld niet echt bezet, maar je moet het natuurlijk wel even vragen en regelen. Ook de lokatie en dus de reistijd is b.v voor mij een argument waarop ik de keus moet maken of ik wel of niet kom. Ik woon redelijk centraal maar veel meer dan een uur wil ik niet rijden, ik heb ook een thuisfront dat me nog wel eens wil zien :). En misschien begrijp je uit deze woorden dat ik overlegd heb en op 7 juli, jullie wel wat wil vertellen over wat ik geleerd heb de afgelopen jaren in de F3A-X.

Mark

19. nico v kooten

nico v kooten

Lid geworden:
    2 nov 2003
    mischien een idee, kom naar ons kampeerweekend op 1 en 2 sept.

kunnen jullie gelijk wennen aan ons veld..... :p

20. hezik

hezik Guest

Ik vermoed dat men het in Utrecht wel goed vind als daar getrained wordt, maar dan moet men wel kunnen omgaan met de hoogspanningskabels.. gezien het feit dat ik dat kan, mag dat denk ik toch geen probleem zijn..

Overigens zou ik dit wel eerst nog aan het bestuur moeten voorleggen, uiteraard, maar ik verwacht op dat vlak geen problemen, eigenlijk.

Deel Deze Pagina