Trapeziform verwijderen

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door FransH, 10 mrt 2011.

1. FransH

FransH

Lid geworden:
    27 feb 2011
    Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen uit mijn Camera ze hebben het verkeerd opgestuurd naar me maar het lijkt mij toch dat je dit ook kan verwijderen alvast allemaal bedankt groetjes
    Trapeziform zijn 3 lijnen in kleur.

Kon niet wachten hihihihi

heb de kabel door geknipt nu zie ik een rode draad een zwarte en een witte dus drie stuks,
    neem aan dat zwart de min is rood de plus maar wat dan de witte draad is??? (denk dat dat de trapeziform is)
    + ik mis nog een video draad ik heb even gekeken zowel het kabeltje van de voeding en video zijn allebij zwart en rood zaten verbonden met elkaar kan dit dan wel?????

Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
  2. freijn

freijn

Lid geworden:
    13 nov 2005
    Warm_Timboektoe Onzinnige berichten 34.128 nutt
    Wat is een Trapeziform ? Foto?

zit je op het goede forum ??? lol

3. FransH

FransH

Lid geworden:
    27 feb 2011
    hahahahahaha ik hoop het wel in mijn camera zie je 3 lijnen dit is de afstand van je auto tot het object die wil ik dus uit hebben tja ze hebben mij de verkeerde camera toegestuurd pffff maar ik heb nu de kabel door geknipt en nu weet ik het even niet meer hahahahaha geen beeld hahahahah groetjes

4. Klaassie

Klaassie

Lid geworden:
    24 jan 2010
    Je hebt 3 lijnen in beeld die je weg wilt hebben en 3 draadjes naar de camera, als je die 3 draadjes doorknipt zullen de 3 lijnen hoogstwaarschijnlijk weg zijn, logisch toch, hahahaha... :p:rolleyes:

Serieus: Als je drie draadjes hebt zal wit je videosignaal zijn. Dat 'trapeziform' zal dan wel vast in beeld getekend zijn bij deze camera. Hoezo denk je dat uit te kunnen zetten? Nog nooit gezien trouwens, zo'n camera.

5. golfje24

golfje24

Lid geworden:
    4 feb 2010
  6. Baggus

Baggus

Lid geworden:
    3 apr 2010
    Niet om het een of ander, maar als je denkt dat wit die vorm is, en dat beeld misschien over rood of zwart gaat, dan heb je nog wat te leren op dit gebied.
    Die vorm zit 99% zeker gewoon ingebakken in lens of camerasensor.
    Wel jammer van de doorgeknipte kabel, nu kan je hem niet meer terug sturen.

7. TC01

TC01

Lid geworden:
    17 jun 2010
    Die lijntjes met cijfers zitten op de bollens (groothoek lens) die nog eens voor je cameralens zit. De witte draad is het videosignaal.

8. u4eake

u4eake

Lid geworden:
    16 aug 2006
    Zolang ne mens er nog mee kan lachen is 't allemaal zo erg nog niet :)

9. FransH

FransH

Lid geworden:
    27 feb 2011
    Het is me gelukt printje er tussen uit gehaald dat was dus van die lijntjes (wit draadje
    dus)
    zwart en rood aan elkaar gemaakt incl de voeding nu gewoon beeld zonder lijntjes puff was wel spanend maar als je niks probeer kom je er nooit achter allemaal bedankt voor het mee denken groetjes

Deel Deze Pagina