traxxas nitro vee

• Topicstarter Topicstarter beldje01
  • Startdatum Startdatum
B

beldje01

Guest
hey mensen ik ben nieuw hier (met rc en op dit forum) nu heb ik na lang moeilijk doen een traxxas nitro vee gekocht. nu ben ik benieuwd is er iemand bekend met zo'n apparaat?? ben benieuwd omdat ik er niet veel over kan vinden alleen maar vanuit amerika enz.
ik ga hem zo ophalen en er of vanavond zelfs nog of morgenochtend mee varen.. foto's volgen!

greetz!!

Hallo Greetz,

Welkom op dit forum!

Vul je profiel even helemaal in, dat praat gemakkelijker en je krijgt meer antwoorden.

Waar heb je de boot gekocht?
Een beetje winkel moet je deugdelijk kunnen voorlichten over het wel en wee van het inlopen van een nitro motor.
Goede tips zijn onontbeerlijk, want een nitro set-up wil nog wel eens nukken hebben...

Denk erom, dat je vaarwater uitkiest, waar je met verbrandingsmotoren mag varen, anders is de vreugde van korte duur.

Groeten, Jan.

Ik denk dat bij een Traxxas product massa's info en motorinlooptips ed. bijgevoegd zijn. De handleiding van die dingen zijn echt toppie voor beginners en de Traxxas motor in die boot loopt als een zonnetje meestal.

Leuk beginners-nitro bootje.

Veel plezier ermee.

idd dit is voor mij ook mijn 1ste nitro motortje dus ìk ben eigenlijk aleen nog maar bezig geweest met afstellen. maar ik heb dit bootje 2e hands gekocht en vervolgens op traxxas.com een handleiding gedownload. en ik kan niet anders zeggen top handleiding, maar ook een top bootje. al 2x gebruik gemaakt van rts (return to shore) oftewel een extra electro motortje dit je kan inschakelen als je nitro motortje uitvalt. vanmiddag opnieuw varen en vanafnu met een beter afgesteld motortje.

grtz!

Ha juist , het RTS systeem was ik al helemaal vergeten ! Leuk gedaan van Traxxas.
Jammer dat het omgekeerde niet bestaat , een nitro motortje voor als mijn electromotor uitvalt haha :-)

vul je profiel even in of stel je even netjes voor.

dan weten wij ook een beetje met wie we temaken hebben.
wel zo handig als je een beetje hulp nodig hebt.

ik ben komende dagen vrij en als je beetje in de buurt woont kom ik zeker even langs als je gaat varen.
neem ik ook 1 of 2 van mijn bootjes mee.

greetz jaimy

ok ik heb er een paar dingen bij gezet bij mijn profiel maar aangezien ik geen computer wonder ben moeten jullie het toch even doen met wat je nou bij mijn profiel ziet staan. maar goed zie hier de eerste sessie met de boot fsphq7-cthQ[/media] - traxxas boot varen volgens mij moet er nog iets meer uit te halen zijn maar dat is fijn afstellen gok ik..

Laatst bewerkt door een moderator:
De motor lijkt goed te draaien , maar snelheid is idd niet optimaal. De afstelling van de drive of een andere prop kan wonderen doen.

muur

1 ding is wel handig ik heb een nitro traxxas 3.3 (tmaxx) rijd goed 2 versnellingen ... jij hebt geen last van muren :D en trouwens ik weet niet hoe het zit bij watergekoeld aleen bij autos mag je niet langer dan 5 seconder vol gas:sleepy: naja veel sucses met je aankoop en hopen dat ie lang meegaat mvg beetle king (rick)

Back