Traxxas Rustler VXL 2015 met TSM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze heb ik zojuist besteld.
Ik denk open alvast een draadje voor deze nieuwe versie van de Rustler VXL.

Heeft iemand deze wagen al en zoja wat vind je ervan?

Morgen testen en updaten maar....

Laatst bewerkt door een moderator:
Ow ik had inderdaad gezocht maar zag geen forum. Beter zoeken voortaan. Maar goed dit is voor het nieuwste model dan maar...

Het "nieuwste" model zal wel gewoon een standaard Rustler chassis zijn met een nieuwe kleur kap, en TSM en zo'n herrie ding erin?

Dan mag die natuurlijk ook gewoon in het rustler-topic [emoji14]
Wel veel plezier met je aankoop! Ik heb ook 2 rustlers en gaan al jaren mee en zorgen voor veel plezier!

Rustler is binnen! Even bekeken en ik kom van een Himoto truck naar een rustler. Ziet er heel degelijk uit. Geen speling op de wielen zoals mijn truck. Straks even rijden.

ae0e1145798a5d280ce14f53785116d3.jpg

Verbaas me wel dat er geen alu stuurinrichting in zit.

Dat gaat wel lukken. Heb ook een tijd een Slash gehad en daar niet veel mee gereden maar toch wel lol van gehad.
De Rustler lijkt me wel een goede auto om te bashen, beter dan een Slash ivm wegligging.

1e ritje met een echte rc auto.
Man man man wat rijd dat ding lekker vergeleken met mn truck.
Heb gewoon 3 lipos leeggereden zonder ook maar iets te stellen ofzo. Truck gaat gelijk in de verkoop.

Wel een paar kap gerelateerde dingen. Hij schudde nog al een raakt de auto op verschillende plekken. Dit heb ik inmiddels bijna allemaal opgelost. Alleen bij de voorvering raakt de kap af en toe de veren. Zal ik er een hapje uithalen?

746715a57d591de8d48c1680eb815c35.jpg
ae8c6440b4a3b0d88089f106b94b579c.jpg
755cd18aab14cd658ca2c26c79c616fc.jpg

Bij mijn rustlers moest ik bij de voorveringen inderdaad ook een stukje uitknippen. Waarom ze er standaard niet iets meer afhalen begrijp ik ook niet...

Precies. Stukje weggehaald en led in de kap gedaan voor de fun. Snap dat meeste van hier denken..... tis maar een rustles vxl..... maar als beginner is het prachtig.

Er is Niets mis met een Rustler hoor!
Het gaat mij er meer om dat Traxxas ze steeds " nieuw " maakt door er een andere kap en wat extra's die ik persoonlijk niet nodig vind bij doen.
Maar het schijnt verder een stevige auto te zijn, en als zou het een beginners auto zijn, als u er maar plezier mee heeft toch!

Volgens mij is de kap niet eens nieuw, het grootste verschil tegenover de vorige versie is de nieuwe stekker op de esc en de TSM.

Wat ik wel een beetje aan te raden vind, is met een stukje duck tape oid het gat in de gearcover (die moet je er dan even afschroeven) dichtplakken. Bij de as van het rechter achterwiel zit een gat in de gearcover waardoor er zand en andere rommel in je spur kan komen. Nadat ik het gat had afgeplakt had ik hier echt veel minder last van :)

Of een spur van een Jato erop en een bijpassend pinion. Dan 2 zelfborgende M3 moertjes tussen de gear cover en de gearbox. Dan zijn de vingers beschermd en het zand richt geen schade meer aan. Dat had ik ook op de Slash en heb daar lang mee gereden zonder dat het problemen gaf.

Volgens mij is de kap niet eens nieuw, het grootste verschil tegenover de vorige versie is de nieuwe stekker op de esc en de TSM.

Wat ik wel een beetje aan te raden vind, is met een stukje duck tape oid het gat in de gearcover (die moet je er dan even afschroeven) dichtplakken. Bij de as van het rechter achterwiel zit een gat in de gearcover waardoor er zand en andere rommel in je spur kan komen. Nadat ik het gat had afgeplakt had ik hier echt veel minder last van :)
Er zit bij mij nergens een gat in de gearcover. Of ik zie iets over het hoofd.
Heb wel een ander ding wat ik moet hebben. Wheeliebar!! Ding gaat stock met 2s gelijk achterover.

45bc564daf671a305093209029d3788a.jpg

Dit gaatje bedoel je?
a45fe1c57255d14dedc71bf9807ba3c9.jpg

Of deze?

Die in de zijkant van de gearcover (dat zwarte kapje). Een wheeliebar is inderdaad een must, en wacht niet te lang voordat je hem koopt want dan is je kap al kapot [emoji14]

Vraag me niet hoe ik het weet :) :) :)

Lijkt me de 2e. Eerste heeft toch geen zin om af te plakken... Er komt echt geen zand uit de motor hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back