Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1Het "nieuwste" model zal wel gewoon een standaard Rustler chassis zijn met een nieuwe kleur kap, en TSM en zo'n herrie ding erin?
Kap rammelt niet meer. Opgevult met rubber overal.Je kunt t een beetje wegschuren. Dat rammelen van de kap blijft.
Er zit bij mij nergens een gat in de gearcover. Of ik zie iets over het hoofd.Volgens mij is de kap niet eens nieuw, het grootste verschil tegenover de vorige versie is de nieuwe stekker op de esc en de TSM.
Wat ik wel een beetje aan te raden vind, is met een stukje duck tape oid het gat in de gearcover (die moet je er dan even afschroeven) dichtplakken. Bij de as van het rechter achterwiel zit een gat in de gearcover waardoor er zand en andere rommel in je spur kan komen. Nadat ik het gat had afgeplakt had ik hier echt veel minder last van![]()
Volgens mij is de kap niet eens nieuw, het grootste verschil tegenover de vorige versie is de nieuwe stekker op de esc en de TSM.
Wat ik wel een beetje aan te raden vind, is met een stukje duck tape oid het gat in de gearcover (die moet je er dan even afschroeven) dichtplakken. Bij de as van het rechter achterwiel zit een gat in de gearcover waardoor er zand en andere rommel in je spur kan komen. Nadat ik het gat had afgeplakt had ik hier echt veel minder last van![]()