trekker trek

iemand vertrouwd met rc trekker trek??
wij hebben een modelbouw weekend met onze club ep-helifun te lendelede, en zijn een sleepwagen aan het bouwen. Ik dat zal wel lukken maar nu was mijn vraag of er mensen zijn met deftige rc trekkers, die we kunnen uitnodigen om even onze wagen op sleeptouw te nemen.
full pull to you all

sleepwagen

we zijn nog maar net beginnenbouwen, foto's volgen.
Wij hebben een modelbouw weekend waar iedereen mag komen rijden en rc elektrische auto's. Het iedee is om een terkertrek wedstrijdje te organiseren met deze auto's.
er zijn ook vrachtwagens, boten, heli's,....

Vergis je niet in hoeveel vermogen de modellen van de NMPO ontwikkelen. Een sleepwagen bouwen doe je niet zomaar even, daar komt wel het een en ander bij kijken. Ik denk niet dat iedereen zomaar zijn, misschien wel duizenden Euro's kostende model, waar tientallen tot honderden uren aan is gewerkt, voor een onbekende sleepwagen zet.

trekkers

die trekkers zien er fantastisch uit maar wij zijn een elektro club en kunnen geen brandstof voertuigen toe laten.

Voor zover ik weet , wordt er in Nederland en Belgie niet met electo-modellen gereden (in ieder geval niet in club- / wedstrijdverband)

Back