hallo mensen na ong. 35 slepers e,d. gebouwd te hebben, bouw ik nu eens een rc truck in 1:8 . een peterbilt. zijn er nog mensen die ook in deze schaal bouwen? ben benieuwd of er iets is. m vr gr jan
Ja, dat ben ik. Maar dat wist je al Er is er nog 1 ( Jens Eemers ). Die ken ik ook, aardige gozer. Zal eens kijken of hij ook hier eens komt.
hey jan ja ik kwam via frank hier hahaah. ja frank is ook wel een toffe peer ja ik heb er toen 2 gekocht in de schaal 1:8 een daf ntt cattlman en een scania 142H topline V8 ben er mee bezig om dingen teveranderen etc. ga er bij de scania een knipper/breedtelicht functie opzetten. nieuwe rijregelaar zit er op enzo ga er leds opzetten enzo. grt jens
heeft een van jullie dan mischien een bouw tekening van de perterbilt ik zit er aan te denken er een te bouwen schaal 1:4
Nu je het zegt... Ik zou voor Jan een tekening opzoeken... Dit was ik helemaal vergeten. Ik moet er nog ergens 1 op de PC hebben staan. Wordt ff zoeken. Maar je kan ook de Bouwdoos kopen en alles opmeten en vergroten en weer verkleinen. Ik ga even op zoek.
Nee helaas. Deze week mijn kamer even in zijn geheel opgeruimd, maar zag geen tekening. Ik dacht dat ik er 1 had, heb je iets aan een blauwdruk ?
dat ligt een beetje aan het model en type kan je er een foto van makenoid en dan hier plaatsen ik heb inmiddels een site gevonden waar honderden voorbeelden opstaan van allerlei soorten voertuigen maar doe is een poging dan kan ik altijd even kijken
zou je die site misschien willen delen? ik ben nog steeds op zoek naar tekeningen van een scania torpedo!.
ik ben ook bezig schaal 1/8 jan heb een Scania 143m h liner en en renault ae magnum binnenkort heb ik hier een peterbilt opknapper schaal 1/8
QUOTE="knaak, post: 3709527, member: 57423"]ik ben ook bezig schaal 1/8 jan heb een Scania 143m h liner en en renault ae magnum binnenkort heb ik hier een peterbilt opknapper schaal 1/8[/QUOTE] Dit heb ik ook nog,ik meld me later gr. jan
Ik ben sinds kort eigenaar van deze 2 pocher volvo f12 en ga ze weer in orde maken en ga er ook ledverlichting in maken.
Zo dan , dat zijn beste jongens! Gaaf hoor. Met trailer mee naar een beurs of rijdemo heb je wel een karretje nodig