Heeft die chinees wel standaard fatshark kanalen? 5740 tm 5860 Boscam e.d. Zitten vaak op bv 5805 dus stukje naast fatshark/Immersion.
De boscam is 12V toch ? Wat je kan controleren is of alle stroomdraden van het videodeel niet in contact komen met de quaddraden/ lipodraad. Mocht dit het geval zijn en je pakt stroom via de balancer kabel, dan zou ik er een filter tussen zetten. De ene is wat meer gevoeliger voor storing als de andere. Plus een clover welke op je frequentie is afgestemd. doet ook wonderen. Ondanks dit alles bleef ik nog storingen houden door het CF frame wat ik heb. (lekstroom/ statisch... geen idee...)Heb daarom het videodeel een eigen 1S 400mah lipootje icm een Polulu stepup gegeven. Weegt geen drol en NUL storingen. Zelfs op afstand.
Duidelijk geval van een filter. Soms heb je geen last van storing en hoeft een filter niet perse, maar in dit geval zeker. Komt de storing alleen in beeld wanneer de motoren draaien?
Bedankt voor alle reacties Ik heb er een Fatshark filtertje tussengedaan maar nog steeds hetzelfde probleem Foto's kan ik jammergenoeg niet plaatsen omdat ik gebruik maak van zo'n haaien brilletje Met Vriendelijke Groeten