TT-01E handleiding + Ombouwen

hallo allemaal.

ik ben vandaag naar de winkel gegaan om daar wat dingetjes voor mijn tt-01E te halen. dat zijn kogellagers en een setje van 20T +21T pinion gear set. nu is mijn vraag: weet iemand of er op internet een bouwhandleiding staat voor de TT-01E? ik heb hem namelijk nog nooit uit elkaar gehad of zo iets. ik ben nu wel bij de tandwieltjes gekomen maar hoe moet je dat veranderen? ik hoop dat er iemand reageert op mijn probleem.

Mvg, Niels

Hallo Mensen,

Ik heb exact hetzelfde probleem als Niels. Ik heb (tot mijn grote spijt) destijds mijn TT01E in de XB-versie gekocht. Nu wil ik dus mijn karretje upgraden, maar dat betekent dus in grote lijnen dat je opnieuw moet bouwen? Ik wil graag de motor vervangen, i.c.m. de middenas. Kogellagers zijn me nog wel gelukt zonder handleiding ;).

Mochten er mensen zijn die er ervaring mee hebben, tips? :oops:

Groet,

Rick

handleiding downloaden, is zeker wel ergens te vinden.

Of zoals ik het destijds deed. Goed opletten als je hem uit elkaar haalt, schrijf desnoods wat aanwijzingen op een blaadje als je bang bent dat je vergeet hoe alles weer in elkaar moet.

kogellagers TT-01E

hallo niels,
ik heb ook een tt-01 en ik ga binnenkort een heel nieuw carbon chassis met allerlei verschillende upgrades maar ik heb nog nergens kogellagers gevonden voor de tt-01 e want dat zijn er weer meer dan de oude tt-01. waar heb jij die gekocht?
3RTT01-E35FRP dat is de code van het chassis wat ik ga kopen bij PK Model Racing

mvg, jesse

hallo niels,
ik heb ook een tt-01 en ik ga binnenkort een heel nieuw carbon chassis met allerlei verschillende upgrades maar ik heb nog nergens kogellagers gevonden voor de tt-01 e want dat zijn er weer meer dan de oude tt-01. waar heb jij die gekocht?
3RTT01-E35FRP dat is de code van het chassis wat ik ga kopen bij PK Model Racing

mvg, jesse
bij modelbouw bloemedaal hebben alle lager op voorraad, niet origineel maar wel de goede..

Bij Conrad.nl hebben ze de complete set kogellagers voor maar 15 euro!

Back