Tuned pipe

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Oregon, 26 sep 2003.

  1. Oregon

    Oregon Guest

    hey , ik ga me binnekort een nieuwe uitlaat kopen voor m'n nitro fun , nu zou ik wel graag weten wat deze als gevolg zal hebben voor de snelhied , vermogen , stabiliteit en dergelijke
    dus hier even een foto :
    [​IMG]
     
  2. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    dat is de uitlaat die standaard op de nitro tech zit
    ik vind het een heel goeie uitlaat.veel kracht, hoge snelheid en mooi geluid
    wel moet je de bocht bij de tech naar binnen plooien omdat hij anders tegen de kap komt, maar als dat bij de fun ook zo is... :roll: geen idee
     
  3. Oregon

    Oregon Guest

    aha , naar binnen plooien... bedoel je dan de uitlaat zelf plooien , of kan je dat instellen ( verdraaien ofzo)
    en... het slangetje voor de druk op het tankje , waar is dat gemonteerd?
     
  4. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.589
    Locatie:
    Veenendaal
    De uitlaat had ik zelf ook op mijn Nitro Tech. Ik zou hem je niet aanraden. Hij is redelijk zwak en deukt snel in. Bovendien gaat de druknippel voor naar je brandstoftank snel loszitten. Daarbij is de uitlaat ook nog eens redelijk duur.
    Ik zou hem dus niet nemen. Er zijn zat andere uitlaten te koop met of zonder bocht. Serpent heeft een aantal mooie uitlaten die ook wel geschikt zijn voor jouw fun 12. Ze hebben meerdere uitvoeringen, voor meer trekkracht of meer topsnelheid. Maar dat ligt ook deels aan je bocht en de lengte van de bocht+pijp combinatie.
     
  5. BlackFox

    BlackFox Guest

    Aha, ik dacht al dat het aan mij lag dat die zo snel deukt en dat die stomme druknippel zo snel loskomt :wink:
    Zolang als de uitlaat nieuw is ziet hij er ook nog eens heel goed uit :lol: , alleen kan het wel eens van kleur gaan veranderen door de hitte, want mijne bocht is nu zo een beetje groen aan't worden. :oops:
     

Deel Deze Pagina